Donder op. We bespreken alles en nog wat. allochtonen reunited.quote:Op maandag 3 april 2017 22:45 schreef Juup© het volgende:
TS is wel erg wanhopig schijnbaar (nu al 15 topics over "haar" zoektocht naar de juiste "man".
Wat er wanhopig is aan willen trouwen is me ook een raadsel. Is een heel normaal gevoel en wens.quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wrm wanhopig? Jij wilt toch ook ooit trouwen. En eh het is ook een gezelligheids topic geworden.
Lastig jij...quote:Op maandag 3 april 2017 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ken niet zoveel mensen. Dan houdt het al snel op.
Ja, maar jij bent een man. Jij vraagt de hand van een vrouw. Ik, als vrouw, moet afwachten tot iemand me hand wil vragen.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha dat denk jij ja,abla.![]()
Heb meestal veel sjans van wat oudere vrouwen., weet niet waarom.
Graag. Maar ook even rondkijken. Ik meen het. Heb geen gekke eisen. Gewoon een aardige Marokkaan tussen de 28/34 jaar oud. Saffie broeder?quote:Op maandag 3 april 2017 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lastig jij...![]()
Mohiem ik zal straks wel een dua doen voor jou , dat je snel een man zult vinden.
Leugens.quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben blijkbaar te lelijk voor een man. Eeuwig vrijgezel.
Trefwoorden:quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben blijkbaar te lelijk voor een man. Eeuwig vrijgezel.
Dealquote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Graag. Maar ook even rondkijken. Ik meen het. Heb geen gekke eisen. Gewoon een aardige Marokkaan tussen de 28/34 jaar oud. Saffie broeder?
Ik heb een bloedmooi ( en intelligent en hoogopgeleid) zusje. Als je lief bent en wat regelt, krijg je haar van me.
Ik en trouwen?quote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wrm wanhopig? Jij wilt toch ook ooit trouwen. En eh het is ook een gezelligheids topic geworden.
Pleur zelf opquote:Op maandag 3 april 2017 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Donder op. We bespreken alles en nog wat. allochtonen reunited.
Ik meen het. Ze is echt prachtig. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn. Dus, hup, is dit je stok achter de deur nu?quote:
Ja klopt ,weet niet waarom, misschien vanwege mijn sexy baard(je).quote:Op maandag 3 april 2017 22:51 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je zegt dat oudere vrouwen op je vallen? Laat je zelf eens zien dn.
Ik heb geen snor? Sterker nog, ben minder behaard dan elk gemiddelde vrouw. Gezegend met goede genen.quote:
Oke, deal.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef PSVCL het volgende:
1:85
[..]
Ja klopt ,weet niet waarom, misschien vanwege mijn sexy baard(je).
Plaats de volgende keer wel iets.
Inderdaad. Dat is een hersenspinsel in je eigen gedachte. Verre van de waarheid. En dat weet jij zelf ook wel. Alleen zoek jij naar excuses. Neem de tijd en bepaal jouw strategie.quote:Op maandag 3 april 2017 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee hoor. Begin dat steeds meer en meer te denken. Nog even en ik ga erin geloven.
Ik ga mijn best voor je doen.quote:Op maandag 3 april 2017 22:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik meen het. Ze is echt prachtig. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn. Dus, hup, is dit je stok achter de deur nu?
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.quote:Op maandag 3 april 2017 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ga mijn best voor je doen.
Wat zijn de belangrijkste eisen?,en hou oud is je zusje..
quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.
Ik wil gewoon een leuke Marokaan tussen 28 en 34 jaar. Gewoon een serieuze man die wil trouwen. Verder maakt het me weinig uit. Gewoon lief, vlot en leuk.
Ga op stage naar Marokko.quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn zusje is van 1995. Studeert voor dokter. Is intelligent, bloedmooi en een aparte Marokkaanse. Geen standaard meisje. Verder, ze is best lang btw. Ze is wel echt 1,75/76.
Ik wil gewoon een leuke Marokaan tussen 28 en 34 jaar. Gewoon een serieuze man die wil trouwen. Verder maakt het me weinig uit. Gewoon lief, vlot en leuk.
MashAllah!quote:Op maandag 3 april 2017 22:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon keer hard neuken en er dan van tussen
quote:Op maandag 3 april 2017 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon keer hard neuken en er dan van tussen
Hoezo? Onzin. Mijn ander zusje is ook knap, hoogopgeleid en getrouwd met iemand zonder diploma. Niet dat jij geen diploma hebt, maar wat ik daarmee wil zeggen is dat uiterlijk of diploma's niet alles zijn. Het gaat om de klik. En als jij wat regelt dan ga ik haar aan je schenken. Als cadeau.quote:Op maandag 3 april 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
MashAllah!
Maar is te hooggegrepen voor mij..ben wel realistisch.
Nee, maar ik kan er geen stage lopen?quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Is dit een excuus om NIET naar Marokko te gaan voor enige tijd?
Sup bby.quote:Op maandag 3 april 2017 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha dat denk jij ja,abla.![]()
Heb meestal veel sjans van wat oudere vrouwen., weet niet waarom.
Wel tijdelijk een baan invullen. Je verzint wel iets. Gewoon gaan. Geen gemor. Gaan. Kijken. Doen. Trouwen. Kindje.quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er geen stage lopen?
Als zo makkelijk ging...quote:Op maandag 3 april 2017 23:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Wel tijdelijk een baan invullen. Je verzint wel iets. Gewoon gaan. Geen gemor. Gaan. Kijken. Doen. Trouwen. Kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |