Ja, anders DM.quote:Op maandag 3 april 2017 21:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Swirll zo lekker.
Mooie meid. Zou ik ook een foto zetten?
Een soort van ijsje met stukjes aardbei of chocola erin.quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Zet het in een quote veld. Dan kun je relaxt verwijderen wanneer jij wil.
Wtf is een swirl?
Stimm kijk deze aubquote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Zet het in een quote veld. Dan kun je relaxt verwijderen wanneer jij wil.
Wtf is een swirl?
En om te verwijderen van een gesloten topic DM je een modje.quote:Op maandag 3 april 2017 21:46 schreef BellaaElisa het volgende:
Stimorol hoe zet ik het in een quote vak zodat het niet te quoten is?
Plaats je bericht hier tussen
[quote]Test
Goed getraind? Ik heb chips en ijs gehad vandaag. Enige wat ik getriand heb zijn mijn vingers ( van het typen op werk).quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga ff douche. Mag ik ook nog foto's zien
Pfffff was zooooo zwaar. Ging srs kapot. Maar voelt lekker er naquote:Op maandag 3 april 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Goed getraind? Ik heb chips en ijs gehad vandaag. Enige wat ik getriand heb zijn mijn vingers ( van het typen op werk).
Tetouan is de netste stad denk ik..en het goedkoopste om er iets te starten.quote:Op maandag 3 april 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Regio Noord, dus Tetouan, Tanger, Chaouen.
Sowieos Tetouan omdat ik dan vanuit huis kan werken.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef PSVCL het volgende:
Wat een mooi aapje op de 2e foto...alleen jammer van shirtje wat ie aan heeft.
[..]
Tetouan is de netste stad denk ik..en het goedkoopste om er iets te starten.
Maar is goed dan , maak jij alles in orde dan vlieg ik later wel over
Je moet m'n ma eens zien. Die is nog lichter dan Bella ( geloof het of niet!!). En heeeeel blond. Lichte ogen ook. Maar vooral haar huidskleur is ziekelijk wit.quote:
Wallah wil wel maar ik weet dat m'n vriend dat echt NIET waardeert en ik respecteer dat graag.quote:
Ik ben geboren met wit haar. Nu heb ik donker blond. Geloof het of niet.. mijn ouders zijn donker en zwarte ogen en harenquote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je moet m'n ma eens zien. Die is nog lichter dan Bella ( geloof het of niet!!). En heeeeel blond. Lichte ogen ook. Maar vooral haar huidskleur is ziekelijk wit.
Mijnes waardeert het ook niet. Maar een paar secondes, kan geen kwaad.quote:Op maandag 3 april 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah wil wel maar ik weet dat m'n vriend dat echt NIET waardeert en ik respecteer dat graag.
DNA eh. Hoe zit het met oma en opa?quote:Op maandag 3 april 2017 21:59 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik ben geboren met wit haar. Nu heb ik donker blond. Geloof het of niet.. mijn ouders zijn donker en zwarte ogen en haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |