Was er ook een afl waarin hij dus een hekel kreeg aan die andere familie?quote:Op maandag 3 april 2017 20:51 schreef FredvZ het volgende:
De Posjes waaien wel met elke wind mee wat school betreft.
Ja, ergens in in aflevering 5 of 6 geloof ik.quote:Op maandag 3 april 2017 20:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Was er ook een afl waarin hij dus een hekel kreeg aan die andere familie?
20 februari.quote:Op maandag 3 april 2017 20:53 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Was er ook een afl waarin hij dus een hekel kreeg aan die andere familie?
Dat viel ons ook op ja.quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat uniform lijkt ook niet echt verplicht als ik de rest van de leerlingen zo zie.
Volgens mij gaat het hun er meer om dat ze niet met de andere kinderen op dezelfde school zitten. Alleen doordat ze totaal niet praten met elkaar, zitten ze alsnog met de andere NL kinderen op schoolquote:Op maandag 3 april 2017 20:51 schreef FredvZ het volgende:
De Posjes waaien wel met elke wind mee wat school betreft.
De Posjes worden steeds normaler, de rest steeds vreemder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Een andere school omdat je kind zijn haren niet wil knippen
En dan doen alsof de Posjes raar zijn omdat ze een andere school uitzoeken om hun kinderen goed te laten integreren
'Het zout is te zout'quote:Op maandag 3 april 2017 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat die vis te zout werd kon een blinde ook nog wel zien aankomen
Dat vond ik dan juist wel weer tof. Die kinderen passen zich verder prima aan, denk ik, maar je lichamelijke integriteit is best waardevol. Ik vind het wel leuk dat Dean de kans krijgt om zijn eigen weg te kiezen en dit als prioriteit te stellen. En het kon ook. Het was niet de enige school.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Een andere school omdat je kind zijn haren niet wil knippen
Dominante praatjesmakerquote:
Die gast is gewoon een fantast Peter Jan Rens is er niks bij wat een halve tamme is het ookquote:Op maandag 10 april 2017 21:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij Chili aan de stroopwafel krijgt.
Het lijkt me ook zo naïef allemaal; we hebben geen idee wat we hier gaan doen dus doen we maar een camping. En stroopwafels. Werkt toch niet, man
Kijken hoe Addie iets in elkaar probeert te zetten.quote:Op maandag 10 april 2017 21:13 schreef Starlie het volgende:
Vraag me ook af wat Astrid heel de dag aan het doen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop