Op andere foto's vond ik het juist weer mooi.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he, was ook helemaal verbaasd toen ze opeens aan hoofddoek ging, was die fase dat ze met Duitser ging, echt zo zonde gewoon. Past gewoon niet bij haar uitstraling.
Ja, maar is toch vreemd?quote:Op maandag 3 april 2017 21:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt goed. Heb noooiiitt issues gehad met mannen die mij benaderen (altijd wel Mocro of neger dus had er niets aan), maar vond de mijne online
Welke?quote:Op maandag 3 april 2017 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op andere foto's vond ik het juist weer mooi.
Het heeft ook niks te maken met of het bij iemand staat of niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt he, was ook helemaal verbaasd toen ze opeens aan hoofddoek ging, was die fase dat ze met Duitser ging, echt zo zonde gewoon. Past gewoon niet bij haar uitstraling.
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld dus zullen we niet die kant opgaan?quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het heeft ook niks te maken met of het bij iemand staat of niet.
Een hoofddoek heeft een ander doel.
Is een onderdeel van het geloof.
Dit.quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bedankt Hans, helemaal helder nu!quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat jij het bentquote:Op maandag 3 april 2017 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld dus zullen we niet die kant opgaan?
Cool, zie ze zo wel verschijnen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, zal je wel even foto's showen van hoofddoekstijl.
Why not. Is wel mooi dan maar het schiet wel het doel voorbijquote:Op maandag 3 april 2017 21:32 schreef Montelly het volgende:
Dacht dat hoofddoek een fashion item was, zoiets als een LV bag.
Ze heeft een sterke uitstraling, hoofddoek maakt het gelijk zo anders bij haar.quote:Op maandag 3 april 2017 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op andere foto's vond ik het juist weer mooi.
Je zegt het goed, dat zijn wijven geen vrouwen.quote:Op maandag 3 april 2017 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Girl pls met je doel en gelovig. Ken zat wijven met een hoofddoek die zich lieten vingeren in een auto.
Er is wel meer nodig om een goede moslim te zijn dan een doek alleen.
Vrouwen/wijven same shit.quote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Je zegt het goed, dat zijn wijven geen vrouwen.
Hahaahahhahahha ik ga stuk om je!quote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse die chick op TLC nu is 360 kilo
En is getrouwd![]()
Er is hoop.
quote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse die chick op TLC nu is 360 kilo
En is getrouwd![]()
Er is hoop.
Jouw.quote:Op maandag 3 april 2017 21:36 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]Jou mening. Ik ben in ieder geval geen "wijf".
Dat was disgusting.quote:
Jaa ahahahahahquote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was disgusting.
Ze vroegen waarom heb je geen seks met haar. Antwoord was: ze stinkt uit haar doos
neppequote:Op maandag 3 april 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat was disgusting.
Ze vroegen waarom heb je geen seks met haar. Antwoord was: ze stinkt uit haar doos
Ken je me?quote:Op maandag 3 april 2017 21:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze heeft een sterke uitstraling, hoofddoek maakt het gelijk zo anders bij haar.
Nee alleen van foto's die stimo had gestuurd.quote:
Lieg nietquote:Op maandag 3 april 2017 21:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee alleen van foto's die stimo had gestuurd.
Sassssst..quote:
Swirl gehad! Sorry. Jij?quote:Op maandag 3 april 2017 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Aaaaaahhhh heb zin in chips. Wat heb je vandaag allemaal gegeten eigk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |