Ga er dan toch wonen. Wat houd je tegen? Je hebt toch nog geen man en gezinquote:Op maandag 3 april 2017 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Meerdere malen per jaar.Kom heel erg tot rust in Marokko. Ik kan dat gewoon niet beschrijven. Als in huilen zodra het vliegtuig land en ook weer huilen als ik het land moet verlaten.
Ik gun je beter.quote:Op maandag 3 april 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die man bij je op werk niet gevraagd? Ik hoef geen knappe man.
rkempoe leven yekquote:Op maandag 3 april 2017 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, een paar woorden komen nog wel overeen met het Rifiaans.
Het berbers van Libië lijkt meer op die van ons.
Ben van omgeving Nador (aker3ie)
Baan. Ik ga eind juli de stap wagen en kijken hoe het me gaat bevallen. Zal dan wel een dagboek hier bijhouden. Als jullie dat leuk lijkt tenminste?quote:Op maandag 3 april 2017 20:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ga er dan toch wonen. Wat houd je tegen? Je hebt toch nog geen man en gezin
ben benieuwdquote:Op maandag 3 april 2017 20:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Baan. Ik ga eind juli de stap wagen en kijken hoe het me gaat bevallen. Zal dan wel een dagboek hier bijhouden. Als jullie dat leuk lijkt tenminste?
gvd das het enige wat ik mee hebquote:Op maandag 3 april 2017 20:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoef geen knappe man. Uiterlijk boeit me echt niet!
Schatje, je moet er wel nat van kunnen worden.quote:Op maandag 3 april 2017 20:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoef geen knappe man. Uiterlijk boeit me echt niet!
Ik word nat van andere zaken. Dus, try it.quote:Op maandag 3 april 2017 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Schatje, je moet er wel nat van kunnen worden.
will doquote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik word nat van andere zaken. Dus, try it.
Wallah hij is onaantrekkelijk. Ik gun je beter.quote:Op maandag 3 april 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik word nat van andere zaken. Dus, try it.
Omg, zelfs lelijke mensen zijn getrouwd en ik maar niet aan de man komen omdat niemand me aanspreekt. Hoe erg is dit? Moet ik me onzeker gaan voelen?quote:Op maandag 3 april 2017 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah hij is onaantrekkelijk. Ik gun je beter.
Volgens collega is ie getrouwd BTW.
Ik voel je , ik moet van binnen ook altijd huilen wanneer in NL landt en die chagrijnige koppen weer zie.quote:Op maandag 3 april 2017 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Meerdere malen per jaar.Kom heel erg tot rust in Marokko. Ik kan dat gewoon niet beschrijven. Als in huilen zodra het vliegtuig landt en ook weer huilen als ik het land moet verlaten.
Is toch anders. Marokkanen in Marokko hebben een heel ander leven en dus ook andere mentaliteit. Wil liefst iemand uit Nederland en dan samen emigreren. Zullen we?quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik voel je , ik moet van binnen ook altijd huilen wanneer in NL landt en die chagrijnige koppen weer zie.
Zeker als je een heerlijke vakantie achter de rug hebt.
Waarom zoek je geen vent in Maroc
quote:Op maandag 3 april 2017 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zing je dan Cheb hasni voor mij?
Hahahah, jij denkt Marokkaanse chickie dus zal wel shour zijn?? 😂😂quote:
Dat klopt..maar daar wen je naar een tijdje denk ik wel aan.quote:Op maandag 3 april 2017 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is toch anders. Marokkanen in Marokko hebben een heel ander leven en dus ook andere mentaliteit. Wil liefst iemand uit Nederland en dan samen emigreren. Zullen we?
Kunnen ook samen wat opstarten?!quote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat klopt..maar daar wen je naar een tijdje denk ik wel aan.
Als ik een een paar ton op mijn rekening had staan waren we vandaag nog vertrokken.
Hahah, is toch de bedoeling van de hoofddoek?quote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand dit meissie aub huwen. Het wordt te erg nu.
Heb je insta gecheckt, moet eerlijk zeggen dat ik een hoofddoek bij jou niet zo mooi vind
Waar dacht je aan?quote:Op maandag 3 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kunnen ook samen wat opstarten?!
Ik heb ook wat connecties ( die weer connecties hebben met ministeries en dergelijke).
Komt door hoe je hem draagt. Is dit traditioneel bij jullie?quote:Op maandag 3 april 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahah, is toch de bedoeling van de hoofddoek?
Is mooi ablaquote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je insta gecheckt, moet eerlijk zeggen dat ik een hoofddoek bij jou niet zo mooi vind
Ja. En donkerblond/lichtbruin haar. Komt door m'n mama.quote:Op maandag 3 april 2017 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent wel licht. Dat is toch een schoonheidsideaal bij jullie
bi 7ob ya 3omriquote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahah, jij denkt Marokkaanse chickie dus zal wel shour zijn?? 😂😂
Of meshour bi hob?
Manier van dragen bedoel je? Of dat traditioneel is? Volgens mij draag ik de hoofddoek gewoon zoals alle Marokkaanse dames het dragen, toch?quote:Op maandag 3 april 2017 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt door hoe je hem draagt. Is dit traditioneel bij jullie?
Aq zelfs ik heb een man?? Hoe lukt je dat niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja. En donkerblond/lichtbruin haar. Komt door m'n mama.
Daar vraag je me wat. Mannen durven me niet aan te spreken? Of willen me niet aanspreken.quote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aq zelfs ik heb een man?? Hoe lukt je dat niet.
Had je dit ook toen je een geen hoofddoek had.quote:Op maandag 3 april 2017 21:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat. Mannen durven me niet aan te spreken? Of willen me niet aanspreken.
Regel jij nou maar een man voor me a sahibti! Lang genoeg geduurd dit. Ik ben toe aan geknuffeld en geliefd te worden.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef BellaaElisa het volgende:
Maghrebijnse stuur foto van jou met hoofddoek nr mij dan stuur ik ook![]()
Saf ik ben voor jouw bezig.quote:Op maandag 3 april 2017 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Regel jij nou maar een man voor me a sahibti! Lang genoeg geduurd dit. Ik ben toe aan geknuffeld en geliefd te worden.
Ja, zelfs toen in mijn periode van korte rokjes en jurken. Kijken doen ze wel, maar echt opquote:Op maandag 3 april 2017 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had je dit ook toen je een geen hoofddoek had.
Echt he, was ook helemaal verbaasd toen ze opeens aan hoofddoek ging, was die fase dat ze met Duitser ging, echt zo zonde gewoon. Past gewoon niet bij haar uitstraling.quote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Komt goed. Heb noooiiitt issues gehad met mannen die mij benaderen (altijd wel Mocro of neger dus had er niets aan), maar vond de mijne onlinequote:Op maandag 3 april 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, zelfs toen in mijn periode van korte rokjes en jurken. Kijken doen ze wel, maar echt op
me afstappen ho maar. Durven ze niet lijkt wel.
Thijs Bosma gedraag jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |