Even jouwnes beluisteren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..](als je hem niet te vaak hebt gehoord)
Ben meer van de oldskool
quote:Op maandag 3 april 2017 18:40 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak dan, doe dan betere nummers.
Ben je al bekeerd tot Marokkanisme?quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
hasni eet deze zwimpies als tussendoortje vriend
Wie is Yasmine?quote:Op maandag 3 april 2017 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog steeds geen Yasmine kunnen nakken.
Houd je van Marokkaans/Noord-Afrikaans muziek?quote:Op maandag 3 april 2017 18:40 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak dan, doe dan betere nummers.
In mijn jonge jaren was ik helemaal wild van Rai, nu ben ik een rustige jongen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Houd je van Marokkaans/Noord-Afrikaans muziek?
Ook al een ex-wannebe Marokkaan.quote:Op maandag 3 april 2017 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren was ik helemaal wild van Rai, nu ben ik een rustige jongen.
Gelukkig maar een fase geweest en geen permanente schade opgelopen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook al een ex-wannebe Marokkaan.
Omg, dat eerste liedje ken ik gewoon hoor en vind ik superr!quote:Op maandag 3 april 2017 18:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind je toch niks aan, dit denk ik wel:
Ik heb ijs gegeten net. Shoot me!quote:Op maandag 3 april 2017 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Check deze bitches zeiken.
Ik ga m'n ass trainen. Bye.
Marokkaans zijn, is het beste wat een mens zich kan wensen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gelukkig maar een fase geweest en geen permanente schade opgelopen.
Pls stahpquote:Op maandag 3 april 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkaans zijn, is het beste wat een mens zich kan wensen.
Niet iedereen over één kam scheren he.quote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben teleurgesteld in alle heren hier. Echt.
De rest wel. Ongelofelijk toch?quote:Op maandag 3 april 2017 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |