Wat dan wel?quote:Op maandag 3 april 2017 16:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaja praten!! Als ik mijn ex weer na een hele tijd niet gezien te hebben weer zag, was het praten niet wat ik miste hoor.
Go doe it girlquote:Op maandag 3 april 2017 16:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ok, de beveiliger is er weer. Ik ga proberen brutaal te doen.
Hahaha, was normaal gesprek. Hij zei niks geks, behalve dat hij aan me dacht toen een hoogopgeleide neef van hem zei dat het lastig was om een vrouw met inhoud te vinden. Waarom hij aan me dacht weet ik niet, maar zal wel.quote:
Had er op ingehaakt danquote:Op maandag 3 april 2017 17:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, was normaal gesprek. Hij zei niks geks, behalve dat hij aan me dacht toen een hoogopgeleide neef van hem zei dat het lastig was om een vrouw met inhoud te vinden. Waarom hij aan me dacht weet ik niet, maar zal wel.
Nee, had geen zin in gesprek met hem. Zijn zoon is oh zo vroom en masa Allah. Werd een beetje misselijk. Ik vroeg nog wel hoe het zit met moslims die twijfelen aan hun religie. Komt door ouders zegt ie.quote:
Haha. Jaaaa jaa. En ondertussen. Haat mensen die zichzelf ophemelen.quote:Op maandag 3 april 2017 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, had geen zin in gesprek met hem. Zijn zoon is oh zo vroom en masa Allah. Werd een beetje misselijk. Ik vroeg nog wel hoe het zit met moslims die twijfelen aan hun religie. Komt door ouders zegt ie.
Mijn ex doet dat bij zijn vriend. Zijn vrouw kent de hele Koran. Poeh poeh. Voor zover het überhaupt waar is. 😂quote:Op maandag 3 april 2017 17:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha. Jaaaa jaa. En ondertussen. Haat mensen die zichzelf ophemelen.
1:85 ,gekke ablaquote:Op maandag 3 april 2017 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nml het idee dat het een kleine dikke Mocro is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |