Even jouwnes beluisteren.quote:Op maandag 3 april 2017 18:09 schreef PSVCL het volgende:
[..](als je hem niet te vaak hebt gehoord)
Ben meer van de oldskool
quote:Op maandag 3 april 2017 18:40 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak dan, doe dan betere nummers.
Ben je al bekeerd tot Marokkanisme?quote:Op maandag 3 april 2017 18:46 schreef Drug het volgende:
[..]
hasni eet deze zwimpies als tussendoortje vriend
Wie is Yasmine?quote:Op maandag 3 april 2017 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog steeds geen Yasmine kunnen nakken.
Houd je van Marokkaans/Noord-Afrikaans muziek?quote:Op maandag 3 april 2017 18:40 schreef Montelly het volgende:
Jullie hebben geen smaak dan, doe dan betere nummers.
In mijn jonge jaren was ik helemaal wild van Rai, nu ben ik een rustige jongen.quote:Op maandag 3 april 2017 18:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Houd je van Marokkaans/Noord-Afrikaans muziek?
Ook al een ex-wannebe Marokkaan.quote:Op maandag 3 april 2017 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren was ik helemaal wild van Rai, nu ben ik een rustige jongen.
Gelukkig maar een fase geweest en geen permanente schade opgelopen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ook al een ex-wannebe Marokkaan.
Omg, dat eerste liedje ken ik gewoon hoor en vind ik superr!quote:Op maandag 3 april 2017 18:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind je toch niks aan, dit denk ik wel:
Ik heb ijs gegeten net. Shoot me!quote:Op maandag 3 april 2017 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Check deze bitches zeiken.
Ik ga m'n ass trainen. Bye.
Marokkaans zijn, is het beste wat een mens zich kan wensen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gelukkig maar een fase geweest en geen permanente schade opgelopen.
Pls stahpquote:Op maandag 3 april 2017 19:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkaans zijn, is het beste wat een mens zich kan wensen.
Niet iedereen over één kam scheren he.quote:Op maandag 3 april 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben teleurgesteld in alle heren hier. Echt.
De rest wel. Ongelofelijk toch?quote:Op maandag 3 april 2017 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren he.
is alleen geen zahouaniaquote:
Het zal wel meevallen verwacht ik. Net even wat bladzijdes teruggelezen, sinds gisterenavond (ik fok niet op mijn werk). Je laat wel eens kans liggen bij die hoogopgeleide neef hoor. Waarom ga je hier niet op in? Dit zijn toch juist de dingen die tot iets kunnen leiden?quote:
Hij vertelde dat hij na lang zoeken eindelijk gevonden had en nu getrouwd is. Dan houdt het op. Ik heb geen geluk, joh.quote:Op maandag 3 april 2017 19:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen verwacht ik. Net even wat bladzijdes teruggelezen, sinds gisterenavond (ik fok niet op mijn werk). Je laat wel eens kans liggen bij die hoogopgeleide neef hoor. Waarom ga je hier niet op in? Dit zijn toch juist de dingen die tot iets kunnen leiden?
nee is zohra en hamidquote:Op maandag 3 april 2017 19:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Joahwel! Wel met iemand, maar ze heeft beta een mannenstem.
quote:Op maandag 3 april 2017 19:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij na lang zoeken eindelijk gevonden had en nu getrouwd is. Dan houdt het op. Ik heb geen geluk, joh.
Je moet Marokkaan worden jij. Geweldig dit.quote:
Kan dat eigenlijk? Door middel van huwelijk met een Marokkaanse, de Marokkaanse nationaliteit krijgen?quote:
of regbet 3la jbel wahranquote:Op maandag 3 april 2017 20:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je moet Marokkaan worden jij. Geweldig dit.
Wahran is ook een moooooie!
Kehdou fi ghorba heyarra. Wa ghorba sehieba ou khaddara!
Nee, alleen via bloed. Tot voor kort was het geeneens mogelijk als Marokkaaanse vrouw ( getrouwd met een niet-Marokkaan) je kinderen de Madokkaanse nationaliteit te geven. Pas sinds moudawanna mogelijk.quote:Op maandag 3 april 2017 20:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk? Door middel van huwelijk met een Marokkaanse, de Marokkaanse nationaliteit krijgen?
echt he <3quote:
ach ik ben tevreden als ik mijn kinderen kan helpen aan mocro genenquote:Op maandag 3 april 2017 20:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo geweldig zijn he! Sorry.
Dit liedje. Nostalgie. Heb afgelopen zomer m'n vriendinnen gek gemaakt gedurende de autorit naar Marrakech. Aangezien ik hele nacht heb gereden vond ik dat ik de muziek mocht kiezen. Je raadt al welke... Maar dit is bij Marokkanen echt muziek voor de dronkelappen en drugsgebruikers. 😂😂 Ik vind het geweldig muziek. Ze vinden het niet bij me passen. Verwachten klassiek muziek of zo bij me.quote:Op maandag 3 april 2017 20:06 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he <3
dat zijn die goeie tijden voor khaled
ja ik ook. vooral die rai van periode hasni. stem van vrijheidquote:Op maandag 3 april 2017 20:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit liedje. Nostalgie. Heb afgelopen zomer m'n vriendinnen gek gemaakt gedurende de autorit naar Marrakech. Aangezien ik hele nacht heb gereden vond ik dat ik de muziek mocht kiezen. Je raadt al welke... Maar dit is bij Marokkanen echt muziek voor de dronkelappen en drugsgebruikers. 😂😂 Ik vind het geweldig muziek.
Cheb Hasni is mijn favoriet. Hij is de reden waarom ik zo graag nog naar Algerije wil!quote:Op maandag 3 april 2017 20:10 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ook. vooral die rai van periode hasni. stem van vrijheid
hij ook de mijne, op grote afstand. hij is de reden waarom ik marokkaans wil verstaanquote:Op maandag 3 april 2017 20:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Cheb Hasni is mijn favoriet. Hij is de reden waarom ik zo graag nog naar Algerije wil!
Ik vertaal wel als je wat wil weten.quote:Op maandag 3 april 2017 20:13 schreef Drug het volgende:
[..]
hij ook de mijne, op grote afstand. hij is de reden waarom ik marokkaans wil verstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |