Het is voor het goede doel. Het gaat immers om een toekomstig huwelijk!!quote:Op maandag 3 april 2017 16:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, nee. Dat weet ik niet en als ik dat zou weten, mag het niet.
Oké, moet je Danny ff vragen.quote:Op maandag 3 april 2017 16:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel. Het gaat immers om een toekomstig huwelijk!!
Ja, maak me maar jaloers. Lekker weer avonden op de bank liggen met je vriend. Of in bed.quote:Op maandag 3 april 2017 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
M'n vriend is morgen weer thuisHeb dan weer een leven.
Nee, geen zin.quote:Op maandag 3 april 2017 16:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Doe jij dat even voor me. Ik nodig je dan uit op mijn bruiloft in Marokko.
Nee. Praten met hem gemistquote:Op maandag 3 april 2017 16:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maak me maar jaloers. Lekker weer avonden op de bank liggen met je vriend. Of in bed.
Jaja praten!! Als ik mijn ex weer na een hele tijd niet gezien te hebben weer zag, was het praten niet wat ik miste hoor.quote:Op maandag 3 april 2017 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Praten met hem gemisten zijn gesnuif.
Gesnuif?quote:Op maandag 3 april 2017 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Praten met hem gemisten zijn gesnuif.
Wel coke snuiven maar geen bier drinken?quote:Op maandag 3 april 2017 16:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Af en toe samen coke snuiven moet kunnen, toch?
Bier is haram. Coke niet.quote:Op maandag 3 april 2017 16:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel coke snuiven maar geen bier drinken?
wazig
Ik kan je vertellen dat coke uit Marokko niks met je doet. Doet geen reet.quote:Op maandag 3 april 2017 16:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oh chill. Hoeveel kost coke in Marokko land?
Misschien slechte nederlander die het verkoopt.quote:Op maandag 3 april 2017 16:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat coke uit Marokko niks met je doet. Doet geen reet.
Verkoper was een Marokkaan. Wat nu? Nu klopt je logica niet meer.quote:Op maandag 3 april 2017 16:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien slechte nederlander die het verkoopt.
Hier kan je bij marokaan kopen, meestal wel aardig spul.
Misschien is het daar andersom.
Heb je zijn paspoort gekeken?quote:Op maandag 3 april 2017 16:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Verkoper was een Marokkaan. Wat nu? Nu klopt je logica niet meer.
Ja, was echt een Marokkaan. Heb met hem gesproken.quote:Op maandag 3 april 2017 16:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb je zijn paspoort gekeken?
Hier zijn ook veel mensen die marokaans proberen te doen, maar zijn gewoon kaaskoppen.
Zegt niks, meeste Marokkanen liegen daar over.quote:Op maandag 3 april 2017 16:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, was echt een Marokkaan. Heb met hem gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |