Hahah, is toch de bedoeling van de hoofddoek?quote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand dit meissie aub huwen. Het wordt te erg nu.
Heb je insta gecheckt, moet eerlijk zeggen dat ik een hoofddoek bij jou niet zo mooi vind
Waar dacht je aan?quote:Op maandag 3 april 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kunnen ook samen wat opstarten?!
Ik heb ook wat connecties ( die weer connecties hebben met ministeries en dergelijke).
Komt door hoe je hem draagt. Is dit traditioneel bij jullie?quote:Op maandag 3 april 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahah, is toch de bedoeling van de hoofddoek?
Is mooi ablaquote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Heb je insta gecheckt, moet eerlijk zeggen dat ik een hoofddoek bij jou niet zo mooi vind
Ja. En donkerblond/lichtbruin haar. Komt door m'n mama.quote:Op maandag 3 april 2017 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
Je bent wel licht. Dat is toch een schoonheidsideaal bij jullie
bi 7ob ya 3omriquote:Op maandag 3 april 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahah, jij denkt Marokkaanse chickie dus zal wel shour zijn?? 😂😂
Of meshour bi hob?
Manier van dragen bedoel je? Of dat traditioneel is? Volgens mij draag ik de hoofddoek gewoon zoals alle Marokkaanse dames het dragen, toch?quote:Op maandag 3 april 2017 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt door hoe je hem draagt. Is dit traditioneel bij jullie?
Aq zelfs ik heb een man?? Hoe lukt je dat niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja. En donkerblond/lichtbruin haar. Komt door m'n mama.
Daar vraag je me wat. Mannen durven me niet aan te spreken? Of willen me niet aanspreken.quote:Op maandag 3 april 2017 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aq zelfs ik heb een man?? Hoe lukt je dat niet.
Had je dit ook toen je een geen hoofddoek had.quote:Op maandag 3 april 2017 21:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat. Mannen durven me niet aan te spreken? Of willen me niet aanspreken.
Regel jij nou maar een man voor me a sahibti! Lang genoeg geduurd dit. Ik ben toe aan geknuffeld en geliefd te worden.quote:Op maandag 3 april 2017 21:17 schreef BellaaElisa het volgende:
Maghrebijnse stuur foto van jou met hoofddoek nr mij dan stuur ik ook![]()
Saf ik ben voor jouw bezig.quote:Op maandag 3 april 2017 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Regel jij nou maar een man voor me a sahibti! Lang genoeg geduurd dit. Ik ben toe aan geknuffeld en geliefd te worden.
Ja, zelfs toen in mijn periode van korte rokjes en jurken. Kijken doen ze wel, maar echt opquote:Op maandag 3 april 2017 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had je dit ook toen je een geen hoofddoek had.
Echt he, was ook helemaal verbaasd toen ze opeens aan hoofddoek ging, was die fase dat ze met Duitser ging, echt zo zonde gewoon. Past gewoon niet bij haar uitstraling.quote:Op maandag 3 april 2017 21:10 schreef Stimorol- het volgende:
Komt goed. Heb noooiiitt issues gehad met mannen die mij benaderen (altijd wel Mocro of neger dus had er niets aan), maar vond de mijne onlinequote:Op maandag 3 april 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, zelfs toen in mijn periode van korte rokjes en jurken. Kijken doen ze wel, maar echt op
me afstappen ho maar. Durven ze niet lijkt wel.
Thijs Bosma gedraag jezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |