abonnement Unibet Coolblue
pi_169953823
Te koop omdat ik een tijdje geleden overgestapt ben op lichtmetaal:

4 stalen velgen, 16", steek 5x108, zaten onder een 2009 Ford Mondeo
3 Interstate zomerbanden, 1 Goodyear zomerbanden, allen ongeveer 7mm profiel
Banden zijn niet gemonteerd op de velgen

Liggen eigenlijk behoorlijk in de weg dus mogen teab weg, gezien de verplichte vraagprijs... 60 euro voor het hele boeltje
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_170700393
Liggen nog steeds in de schuur, niemand een set bandjes nodig?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_170785218
Waar eventueel op te halen?
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_170846405
In Nieuwerkerk ad IJssel (bij Gouda/Rotterdam)
pi_172603779
Laatste keer omhoog, mogen echt tegen elk aannemelijk bod opgehaald worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')