Wat een verschrikking was datquote:Op zondag 2 april 2017 18:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij Talpa deden ze het anders, daar begonnen ze met De Graafschap - NAC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
quote:Op zondag 2 april 2017 18:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
het leuke van herman ze toppas is...Voor een slotje moet je bij Sparta zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ze beginnen dus met Feyenoord.quote:
waarom zon zure reactie weer?quote:Op zondag 2 april 2017 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een slotje moet je bij Sparta zijn.
3quote:Op zondag 2 april 2017 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze beginnen dus met Feyenoord.
Je punt is?
quote:Op zondag 2 april 2017 18:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
het leuke van herman ze toppas is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zuurquote:
Als de camera's niet vernield worden.quote:Op zondag 2 april 2017 18:29 schreef kasper het volgende:
Nou ja, op 14 mei natuurlijk steeds schakelen met de Coolsingel.
ff pissenquote:
Wie heeft het over een slotje ?quote:Op zondag 2 april 2017 18:30 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ff pissen
jammer dat je deze sterke toppa weer moet afkraken met zure reacties
Ik reageerde op je spoiler. Ik weet. Moet ik niet doen.quote:
geen stress herman alles is okequote:Op zondag 2 april 2017 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageerde op je spoiler. Ik weet. Moet ik niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |