Jumbo in het centrum heeft ze. In het schap met de babyvoeding, in het midden helemaal onderaan. Groen-blauwe zakquote:Op maandag 3 april 2017 16:21 schreef Quoi het volgende:
Ik wilde ook mee met de maisboogjeshype, maar zag ze niet
Aaaah thanks, als ik er in de buurt ben ....quote:Op maandag 3 april 2017 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Jumbo in het centrum heeft ze. In het schap met de babyvoeding, in het midden helemaal onderaan. Groen-blauwe zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M slaapt soms boven, soms in de box en soms op mij. We wisselen af. Maar kroelen is t allerfijnste.quote:Op maandag 3 april 2017 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, fijn dat iig rechts het goed doet!
[..]
Ja hier kon ze ook altijd overal doorheen slapen, gaat nu iets lastiger dan eerstZe slaapt af en toe wel boven gelukkig, komt vast goed. Nu is vooral mama nodig
Wij kopen hem in Duitsland, bij zo'n 'eurowinkel' de Tedi, geloof dat je die in NL ook wel hebt? Een hele zak, waar er twaalf in zitten kost ¤0,50.quote:Op maandag 3 april 2017 19:00 schreef Mies_poes het volgende:
Haha wat een leuke foto Ggirl! Waar koop je die XL variant?
Mijn baby is fan! Ze vrat ze echt op binnen no time
Daar moeten we het nog maar even over hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:57 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi en wat is de hoofdprijs als je het goed hebt? Nachtje doorslapen?
quote:
Just wel johquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:01 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik bedoel, goedzakje is een jongetje die gaat het niet zo heel lang cool vinden dat zijn moeder kleding voor hem uitkiest. Dus ik geniet er nu even van.
Volgens mij kom je daar bij jongens juist veel langer mee weg dan bij meisjesquote:Op dinsdag 4 april 2017 10:01 schreef ReginaFalange het volgende:
Ggirl wat een lieve foto!
Hier blijft iemand steeds aankomen met (tweedehands) babykleertjes, voor meisjes. Of wel voor jongetjes maar gewoon écht niet mijn smaak.
Vind het heel lief bedoeld maar het zijn dingen die goedzakje gewoon echt niet gaat dragen. Bovendien heb ik al zo veel kleding gekregen in allerlei maten van mijn moeder dat hij genoeg heeft en wat er nog bij komt dat wil ik graag zelf uitzoeken. Ik bedoel, goedzakje is een jongetje die gaat het niet zo heel lang cool vinden dat zijn moeder kleding voor hem uitkiest. Dus ik geniet er nu even van.
Samen met de regenboog beenwarmers?quote:Op dinsdag 4 april 2017 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij kom je daar bij jongens juist veel langer mee weg dan bij meisjes![]()
*kijkt droevig naar de "sessenjurk" op het wasrek *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |