abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2017 @ 16:21:10 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169973732
Ik wilde ook mee met de maisboogjeshype, maar zag ze niet :'(
pi_169973977
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 16:21 schreef Quoi het volgende:
Ik wilde ook mee met de maisboogjeshype, maar zag ze niet :'(
Jumbo in het centrum heeft ze. In het schap met de babyvoeding, in het midden helemaal onderaan. Groen-blauwe zak :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 3 april 2017 @ 16:45:47 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169974221
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 16:34 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Jumbo in het centrum heeft ze. In het schap met de babyvoeding, in het midden helemaal onderaan. Groen-blauwe zak :)
Aaaah thanks, als ik er in de buurt ben .... ^O^
pi_169976466
Mijn baby, en op de foto dreumes.. zijn fan van de boogjes XL.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169976936
Lieve foto Ggirl!

Ik ben voor het eerst alleen thuis met T., best wel raar. Zo eens kijken of het hele voedingsritueel me ook in mijn eentje lukt, donderdag moet ik het voor het eerst de hele dag alleen doen.
pi_169976985
Haha wat een leuke foto Ggirl! Waar koop je die XL variant?
Mijn baby is fan! Ze vrat ze echt op binnen no time :D
pi_169977435
Ggirl wat snoezig met dat pakje en die speen.

Mijn man vindt die maisboogjes ruiken naar kots.

Gogo dat gaat je vast lukken en je zult er steeds handiger in worden. Heb je een fijn voedingskussen?
pi_169977801
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, fijn dat iig rechts het goed doet! :*

[..]

Ja hier kon ze ook altijd overal doorheen slapen, gaat nu iets lastiger dan eerst :+ Ze slaapt af en toe wel boven gelukkig, komt vast goed. Nu is vooral mama nodig O+
M slaapt soms boven, soms in de box en soms op mij. We wisselen af. Maar kroelen is t allerfijnste. O+
pi_169979129
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 19:00 schreef Mies_poes het volgende:
Haha wat een leuke foto Ggirl! Waar koop je die XL variant?
Mijn baby is fan! Ze vrat ze echt op binnen no time :D
Wij kopen hem in Duitsland, bij zo'n 'eurowinkel' de Tedi, geloof dat je die in NL ook wel hebt? Een hele zak, waar er twaalf in zitten kost ¤0,50.
pi_169987860
Ik heb in de zwangerschap van die maisboogjes zitten eten :9. Nomnomnom lucht :9.

Wat een gedoe Selvaria, naar schimmeltje is het toch die spruw :*. Was Gentiaan Violet hier al genoemd? Zelf geen ervaring mee though.
  dinsdag 4 april 2017 @ 04:38:56 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169988441
Ha, nachtwerk. We leggen hier een wedje waar de volgende tand zal doorkomen :P
pi_169989132
Nu weet ik wat jullie bedoelen met team snot en eindeloos veel snot bij zo'n klein mensje. Ze heeft het voor het eerst en is zo zielig. S nachts hoesten ook en veel huilen en wakker.
pi_169989263
Ach arja wat sneu voor je meisje :*
Het mag nu toch wel eens klaar zijn met al die griepjes en al dat gesnotter.

Quoi :D en wat is de hoofdprijs als je het goed hebt? Nachtje doorslapen? :P

Hoe geef je in godsnaam een kiwi aan je baby? Dat ding glibbert alle kanten op
pi_169989326
Tandjes *O* L doet er gewoon twee tegelijk.

Kiwi ben ik allergisch voor dus dat krijgt L voorlopig niet.
pi_169989393
Misschien kan je er driehoekjes uit snijden Ikke? Als soort handgrepen :P Snap je wat ik bedoel? :')

M wordt de laatste tijd 's ochtends vroeg vaak huilend wakker. Niets is dan goed. Geen idee wat er is. Ik zie ook geen tandjes ofzo, ze is ook niet ziek. Dus kan iemand even zeggen dat dit een fase is en het vanzelf overgaat? :P
  dinsdag 4 april 2017 @ 09:17:42 #66
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169989522
Driehoekjes idd, of op een vorkje prikken en het vorkje geven?

Zelf met vorkje dus, niet naar binnen vorken :D
  dinsdag 4 april 2017 @ 09:22:00 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169989578
Arja, beterschap! #Teamsnot heeft jou dan toch ook gevonden ;) Sneu is het.

Miezziej, ik denk dat het een fase is ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 08:57 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi en wat is de hoofdprijs als je het goed hebt? Nachtje doorslapen?

Daar moeten we het nog maar even over hebben.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 09:01 schreef Nazil het volgende:
Tandjes L doet er gewoon twee tegelijk.
*O* Leuk! Onder?

Ik heb Max net naar de vervangende gastouder gebracht. Gek hoor. "Even" je kind overdragen aan een ander. En dan is Max nogal mainstream, geen gekke dingen. Ik heb er een heel goed gevoel bij, wat een fijn mens en een mooi huis + goede sfeer. Max zat er alweer te lachen in een wipper en er hing alweer een meisje naast 'm 8-) (echt: meisjes van ca 2 jaar en babies O+ )
pi_169989701
Ja beide onder, waarvan rechts iets verder is dan links. Vreemd lijkt mij dat, je kind naar een vreemde gastouder brengen. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt.
pi_169990066
Dan toch eindelijk die tandjes Nazil *O* en dat terwijl je gisteren nog niks zag?

Ik denk een fase Miezz :Y hier ook een week of 2 gehad een tijdje terug.

Een gat maken in het midden van de kiwi dat bedoelen jullie denken ik?Ga ik proberen vanmiddag.
Nazil ik probeer alles gewoon uit. Tot nu toe reageert hij alleen op tomaat. Hij krijgt dan allemaal rode vlekken in zijn gezicht. Maar heeft er verder geen last van en lust het ook graag.
Maar ik snap dat je er voorzichtig mee bent als je zelf allergisch bent.

Fijn dat je een goed gevoel bij de go hebt Quoi. En ook wel fijn dat er meerdere kindjes zijn lijkt me.
Op het kdv vliegen ook al die meisjes in de maxi cosi als ik Mats weg breng en Stijn neer zet :D
Lekker met die snot handjes over zijn hoofdje aaien of even in de maxi cosi niezen :') goed voor de weerstand :Y)
pi_169990137
Ggirl wat een lieve foto!

Hier blijft iemand steeds aankomen met (tweedehands) babykleertjes, voor meisjes. Of wel voor jongetjes maar gewoon écht niet mijn smaak.

Vind het heel lief bedoeld maar het zijn dingen die goedzakje gewoon echt niet gaat dragen. Bovendien heb ik al zo veel kleding gekregen in allerlei maten van mijn moeder dat hij genoeg heeft en wat er nog bij komt dat wil ik graag zelf uitzoeken. Ik bedoel, goedzakje is een jongetje die gaat het niet zo heel lang cool vinden dat zijn moeder kleding voor hem uitkiest. Dus ik geniet er nu even van.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_169990239
Ikke nee gisteren nog niks, vanochtend ineens zag ik wat en voelde ik het ook. O+
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:13:09 #72
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169990315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:01 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik bedoel, goedzakje is een jongetje die gaat het niet zo heel lang cool vinden dat zijn moeder kleding voor hem uitkiest. Dus ik geniet er nu even van.
Just wel joh :Y ik vind het heerlijk hoe jongens om gaan met kleding. O+ O+ O+

He V, ik heb nieuwe kleding voor je gekocht!
-ok tof mam dankjewel.
-he mam is dat roze shirt ook voor mij, die is echt niet tof!
Hoezo niet dan? Heb je de fiets niet gezien die er op staat? :+
-oja, dankje dan.
pi_169990349
Kind naar een vreemde gastouder brengen... Ik ben geen moederkloek, althans dat was ik niet.
Niemand geloofde dat ik zwanger was omdat ik geen moedertje ben en geen type ben om achter de kinderwagen te lopen.

Nu vertik ik het om mijn kind naar de opvang te brengen, echt mijn goedzakje ergens achter laten als het niet hoeft... ik kan het gewoon niet. :'(
Ik werk vanuit huis en dat gaat nu nog prima met baby. Als hij echt mét kindjes kan spelen dan breng ik hem naar de peuterspeelzaal ofzo.

Maar waarschijnlijk word onze moeder-zoon relatie meer zoiets. :')
"Als Frank 40 wordt mag hij niet meer in het grote bed".
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 4 april 2017 @ 10:23:08 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_169990477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:01 schreef ReginaFalange het volgende:
Ggirl wat een lieve foto!

Hier blijft iemand steeds aankomen met (tweedehands) babykleertjes, voor meisjes. Of wel voor jongetjes maar gewoon écht niet mijn smaak.

Vind het heel lief bedoeld maar het zijn dingen die goedzakje gewoon echt niet gaat dragen. Bovendien heb ik al zo veel kleding gekregen in allerlei maten van mijn moeder dat hij genoeg heeft en wat er nog bij komt dat wil ik graag zelf uitzoeken. Ik bedoel, goedzakje is een jongetje die gaat het niet zo heel lang cool vinden dat zijn moeder kleding voor hem uitkiest. Dus ik geniet er nu even van.
Volgens mij kom je daar bij jongens juist veel langer mee weg dan bij meisjes :Y
*kijkt droevig naar de "sessenjurk" op het wasrek * ;(
disclaimer
pi_169990487
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 10:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij kom je daar bij jongens juist veel langer mee weg dan bij meisjes :Y
*kijkt droevig naar de "sessenjurk" op het wasrek * ;(
Samen met de regenboog beenwarmers? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')