Wow! Hulde! Ze geven het wel aan hè? Zo had ik nooit gedacht aan de 5 flessen te komen en daar zitten we nu ook op. Op naar de 4 (op zijn tempo).quote:Op maandag 3 april 2017 12:05 schreef ikke_84 het volgende:
Mijn baby zit ineens op 3 flessen. Ik dacht dat dat nooit zou gebeuren bij ons hongerlapje maar zo ineens gaf hij aan die 4e (5e en soms 6e ) fles niet meer te willen. Eten gaat ook ineens veel beter.
Grappig om te zien hoe goed hij kauwt op zijn eten. En dingen die minder lekker zijn floept hij zo weer naar buiten
Hij zat vanmorgen overeind op zijn knieën met zijn handjes aan de bad standaard hij gaat echt veel te snel. Als hij dat vaker gaat doen dan wordt het tijd om zijn bed omlaag te zetten daar gaat mijn baby
Precies!quote:Op maandag 3 april 2017 12:22 schreef Sylver_ het volgende:
Selv wat rot zeg, hopelijk biedt de ha uitkomst.
Ikke, wat gaat het hard met je kleine grote baby!
Tombo plakbaby-boks! Hier een regeldag denk ik, want ze heeft eindelijk na 3 uur de borst losgelaten om even een dutje er bovenop te doen
Dag 10 vandaag, klopt dat een beetje met de regeldagstatistieken?
Dat klopt precies en bij die van Tombo ook! Brave baby'squote:Op maandag 3 april 2017 12:22 schreef Sylver_ het volgende:
Selv wat rot zeg, hopelijk biedt de ha uitkomst.
Ikke, wat gaat het hard met je kleine grote baby!
Tombo plakbaby-boks! Hier een regeldag denk ik, want ze heeft eindelijk na 3 uur de borst losgelaten om even een dutje er bovenop te doen
Dag 10 vandaag, klopt dat een beetje met de regeldagstatistieken?
ze zegt gewoon barbapapa!quote:Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef Miezziej het volgende:
Mijnes zegt alleen papa. Soort van. Eigenlijk is het bwawabapapa.
Ik heb een trollbaby. Bij ons en het kdv slaapt ze weinig overdag. Bij mijn schoonmoeder slaapt ze zo 2 - 2,5 uur achter elkaar. Snap er niets van. Misschien is het daar wel gewoon saai
Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links.quote:Op maandag 3 april 2017 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Hé bah selvaria, dat wil je niet idd... Is domperidom/oxytocine een idee om je productie op te krikken? Sterkte iig
quote:Op maandag 3 april 2017 13:12 schreef tombolafan het volgende:
Hoera voor de brave baby's idd![]()
maisboogjes heb ik voor oudste toen ook overal gezocht, en toen lustte ze ze niet![]()
![]()
er zijn heel wat moeders die maar uit een borst geven. Altijd links zeg maar. Fijn dat dat ook gaatquote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links.Ik stimuleer links zoveel mogelijk, maar ze drinkt daar echt moeizaam uit. Aan die kant heb ik ook veel meer pijn.
Sterkte met de regelplakbaby's! Het komt goed, die van mij van krap 9 weken doet tegenwoordig ineens 2 slaapjes overdag in ons bed boven.
Oh, fijn dat iig rechts het goed doet!quote:Op maandag 3 april 2017 13:26 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Mijn productie is wel oké op het moment geloof ik. Ze heeft vooral moeite met drinken aan de linkerkant, en die voelt bijna leeg. De rechterkant zit juist overvol, ik heb vandaag al twee keer mijn beha moeten vervangen doordat er een grote lekvlek ontstond tijdens het drinken links.Ik stimuleer links zoveel mogelijk, maar ze drinkt daar echt moeizaam uit. Aan die kant heb ik ook veel meer pijn.
Sterkte met de regelplakbaby's! Het komt goed, die van mij van krap 9 weken doet tegenwoordig ineens 2 slaapjes overdag in ons bed boven.
Ja hier kon ze ook altijd overal doorheen slapen, gaat nu iets lastiger dan eerstquote:Op maandag 3 april 2017 13:27 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden gisteren een verjaardag met drukke kinderen ook. M sliep er gewoon doorheen.
Selv, bij mij was het omgekeerd. Hij pakte rechts niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |