abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:46:02 #1
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169932827
Welke landen voorspel jij om door te gaan naar de finale? Welke uit semi-finale 1 en welke uit semi-finale 2? Wie krijgt er kansloos nil points in de finale?

Plaats hier je lijstjes, maar ook (boude) beweringen zijn welkom zoals;

quote:
Ik durf wel een wedje te leggen dat Roemenië en Estland beiden niet de halve finale winnen.
quote:
Roemenië gaat op z'n sloffen winnen
quote:
Een van de Zweedse dansers zal van z'n loopband afvallen
Oja, en onderbouwingen zijn altijd leuk. Kunnen we ergens op inhakken })
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:48:57 #2
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169932889
Italië gaat winnen, elke keer wanneer ik er naar luister word ik er zo blij van, dat gaat bij de rest van de kijkers straks ook zo zijnn.

Portugal haalt de top 5

Thevoice4ever wordt definitief ontmaskerd voor het eind van deze maand en blijkt eigenlijk Cee te zijn. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_169932923
Zweden wint de eerste halve finale

Bulgarije de tweede

Italië word 1 bij de televote maar scoort lager bij de jury

Nederland haalt de finale of niet of net op het randje

Portugal haalt de top 10

Macedonië gaat live floppen omdat het geen goede staging heeft
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:52:16 #4
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169932953
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:50 schreef Nexum het volgende:
Zweden wint de eerste halve finale

Bulgarije de tweede

Italië word 1 bij de televote maar scoort lager bij de jury

Nederland haalt de finale of niet of net op het randje

Portugal haalt de top 10

Macedonië gaat live floppen omdat het geen goede staging heeft
België wint de juryvote.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:55:04 #5
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169933009
Oh, en Noorwegen en Duitsland (ja, je leest het goed) gaan het verrassend goed doen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_169934661
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
Italië gaat winnen, elke keer wanneer ik er naar luister word ik er zo blij van, dat gaat bij de rest van de kijkers straks ook zo zijnn.

Portugal haalt de top 5

Thevoice4ever wordt definitief ontmaskerd voor het eind van deze maand en blijkt eigenlijk Cee te zijn. :+
Portugal haalt top 10, rest van de stellingen kan ik mee inkomen :+

:)
  zondag 2 april 2017 @ 11:17:26 #7
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169941924
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:48 schreef ijs_beer het volgende:
Italië gaat winnen, elke keer wanneer ik er naar luister word ik er zo blij van, dat gaat bij de rest van de kijkers straks ook zo zijnn.

Portugal haalt de top 5

Thevoice4ever wordt definitief ontmaskerd voor het eind van deze maand en blijkt eigenlijk Cee te zijn. :+
waarom denk je dat ik iemand anders ben :(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 2 april 2017 @ 11:21:54 #8
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169941999
ik kan niks voorspellen, maar ik zeg hier wat ik denk over dit jaar

Belgie, Italie en Zweden gaan de top 3 worden denk ik

Macedonie kan misschien gaan floppen door slechte staging (zoveelste slechte staging zou dat zijn voor Macedonie :+ )

Denemarken kan de grote fan favoriet flop van het jaar worden denk ik, ik vind Anja een geweldige zangeres maar het liedje heeft voor mij niet echt een wow moment

voor de eerste halve finale, kunnen Belgie, Portugal en Azerbeidzjan strijden om die halve finale te winnen

voor de tweede halve finale, ik zie Bulgarije, Roemenië en Estland het goed doen (mede door een goede loting, Hongarije kan of heel goed overkomen of heel slecht door taalbarriere, hetzelfde geldt voor Belarus

waar ik O'G3NE zie eindigen die gaan door naar de finale, en worden 4de of 5de :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169942399
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:21 schreef TheVoice4ever het volgende:

voor de tweede halve finale, ik zie Bulgarije, Roemenië en Estland het goed doen (mede door een goede loting, Hongarije kan of heel goed overkomen of heel slecht door taalbarriere, hetzelfde geldt voor Belarus

Puur op gevoel denk ik juist dat Roemenië live wel eens kan tegenvallen. En dat het toch minder geliefd is bij het publiek als wordt gedacht. Bij de jury's verwacht ik het ook niet heel hoog. Gaat waarschijnlijk wel nipt door, maar zeker niet als groepswinnaar.

Hongarije zie ik dan toch eerder goed scoren, door authenticiteit. Roemenië is in mijn ogen dan toch meer een gimmick.

Verder zie ik Servië en Bulgarije strijden om de eerste plek in semi 2.
  zondag 2 april 2017 @ 11:47:10 #10
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169942471
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:43 schreef libranl het volgende:

[..]

Puur op gevoel denk ik juist dat Roemenië live wel eens kan tegenvallen. En dat het toch minder geliefd is bij het publiek als wordt gedacht. Bij de jury's verwacht ik het ook niet heel hoog. Gaat waarschijnlijk wel nipt door, maar zeker niet als groepswinnaar.

Hongarije zie ik dan toch eerder goed scoren, door authenticiteit. Roemenië is in mijn ogen dan toch meer een gimmick.

Verder zie ik Servië en Bulgarije strijden om de eerste plek in semi 2.
dat mag jij denken, op basis van de nationale finale denk je dat zeker, ze hebben nu ook meer geoefend de afgelopen tijd, en ik vind Ilinca en Alex 2 hele leuke sympathieke mensen, ook goed gevoel voor humor hebben ze, al gaan ze nipt door dan ben ik nog blij hoor

en een gimmick dat vind je ook door dat belachelijke groene jurkje wat zij aan had dat maakte het vooral een soort comedy act voor sommige mensen :')

ik blijf ze in ieder geval supporten, dan weet je dat alvast O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169943125
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 11:47 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat mag jij denken, op basis van de nationale finale denk je dat zeker, ze hebben nu ook meer geoefend de afgelopen tijd, en ik vind Ilinca en Alex 2 hele leuke sympathieke mensen, ook goed gevoel voor humor hebben ze, al gaan ze nipt door dan ben ik nog blij hoor

en een gimmick dat vind je ook door dat belachelijke groene jurkje wat zij aan had dat maakte het vooral een soort comedy act voor sommige mensen :')

ik blijf ze in ieder geval supporten, dan weet je dat alvast O+
Goedzo. ^O^ Er is ook niemand hier die jou daarvan wil afhouden. :D Ik hoop voor je dat ze een wereldact gaan neerzetten. Het zijn vast sympathieke mensen, dat verandert mijn mening over het lied en de stijl (combi rap en jodelen) helaas niet. Zo... heb ik me toch weer laten verleiden tot een reactie. :P

In jouw eigen woorden: Jij mag jouw eigen muzieksmaak hebben. En laten we alsjeblieft verder nu ook geen ruzie meer maken hierover. :+ Jij bent echt leuk hier TheVoice vind ik, Mani is trouwens ook top. :+
  zondag 2 april 2017 @ 12:24:41 #12
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169943172
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 12:22 schreef libranl het volgende:

[..]

Goedzo. ^O^ Er is ook niemand hier die jou daarvan wil afhouden. :D Ik hoop voor je dat ze een wereldact gaan neerzetten. Het zijn vast sympathieke mensen, dat verandert mijn mening over het lied en de stijl (combi rap en jodelen) helaas niet. Zo... heb ik me toch weer laten verleiden tot een reactie. :P

In jouw eigen woorden: Jij mag jouw eigen muzieksmaak hebben. En laten we alsjeblieft verder nu ook geen ruzie meer maken hierover. :+ Jij bent echt leuk hier TheVoice vind ik, Mani is trouwens ook top. :+
dank je, wereldact durf ik nog niet echt te zeggen :')

en noem me Nick O+

ik ben geen Mani of Cee om eerlijk te zijn naar jou :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169945638
In de finale wordt het verkeerde land uitgeroepen tot winnaar.
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 14:46:52 #14
368283 ato
pi_169946248
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 14:26 schreef Soren het volgende:
In de finale wordt het verkeerde land uitgeroepen tot winnaar.
En dat is?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 14:51:30 #15
368283 ato
pi_169946372
Ik vind het moeilijk om nu te voorspellen.

Maar ik geloof zeker dat het om Italië en België gaat.

Italië wint.
Zweden gaat niet voor nummer 3) maar komt wel in de top 10)
Bulgarije gaat meedraaien in de top en wordt 3e.

Nederland vind ik lastig te voorspellen.
OK ik zeg het nog ( positief) voorzichtig, maar ik denk dat Nederland naar de finale gaat met een goede staging en live perfomance om uiteindelijk 12 e te worden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169954541
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 14:46 schreef ato het volgende:

[..]

En dat is?
Geen idee?

Australia's Next Top Model '10, Miss Universe '15 en de Oscars '17 gemist?
  † In Memoriam † zondag 2 april 2017 @ 23:55:03 #17
368283 ato
pi_169962591
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 19:38 schreef Soren het volgende:

[..]

Geen idee?

Australia's Next Top Model '10, Miss Universe '15 en de Oscars '17 gemist?
Ah OK dat bedoel je.

Maar dat zou niet zo'n vaart lopen aangezien wij meekunnen kijken met de puntentelling.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169963292
Italië wint glansrijk het Songfestival, Zweden eindigt in de top-3. Nederland haalt de finale niet. Rusland mag uiteindelijk wel meedoen, krijgt veel sympathy votes en eindigt in de Top 5. Oekraïne wordt laatste in de finale.
  † In Memoriam † maandag 3 april 2017 @ 02:31:07 #19
368283 ato
pi_169963568
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
Italië wint glansrijk het Songfestival, Zweden eindigt in de top-3. Nederland haalt de finale niet. Rusland mag uiteindelijk wel meedoen, krijgt veel sympathy votes en eindigt in de Top 5. Oekraïne wordt laatste in de finale.
Rusland mag ook meedoen, maar of met een andere artiest of via satelliet.

Rusland houdt dat tegen.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 3 april 2017 @ 10:04:10 #20
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169965235
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 01:22 schreef Elfletterig het volgende:
Italië wint glansrijk het Songfestival, Zweden eindigt in de top-3. Nederland haalt de finale niet. Rusland mag uiteindelijk wel meedoen, krijgt veel sympathy votes en eindigt in de Top 5. Oekraïne wordt laatste in de finale.
ik zie het ook gebeuren dat Nederland de finale net niet haalt, als 11de of 12de

Rusland ja dat hoop ik zo dat ze mee mogen doen O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169980307
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:50 schreef Nexum het volgende:
Zweden wint de eerste halve finale

Bulgarije de tweede

Italië word 1 bij de televote maar scoort lager bij de jury

Nederland haalt de finale of niet of net op het randje

Portugal haalt de top 10

Macedonië gaat live floppen omdat het geen goede staging heeft
Hier ben ik het allemaal wel mee eens. Verder:

België gaat goed scoren, maar gaat niet serieus meedoen om de hoofdprijzen.

IJsland en Ierland gaan niet naar de finale.

Tsjechië en San Marino eindigen onderaan in de semi's, in de finale Duitsland.

Rusland mag wel meedoen, maar mist de Top 10

Polen gaat in de finale teleurstellen.

Bulgarije scoort nog beter dan vorig jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 3 april 2017 @ 23:17:55 #22
368283 ato
pi_169985988
Ik heb juist het idee dat Polen juist gaat verrassen in de finale en zelf 4e of 5e wordt.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169988005
Denk trouwens dat Moldavië dit jaar top 10 scoort. Springt er wel een beetje uit, meeste up-tempo dit jaar is toch wat duisterder. Oh ja, Tsjechië, Armenië en Israël kunnen het nog wel eens beter gaan doen dan mensen verwachten.
pi_170102303
Nederland heeft het beste lied en de rest is allemaal erg saai zoals gewoonlijk
pi_170128484
Italië en België gaan tegenvallen. Nederland gaat de dark horse worden MITS goede staging. Ik denk een top 10 voor Nederland en een hele verrassende winnaar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')