Iemand heeft niet goed opgelet op school...quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die tweede wereldoorlog er aan de haren bij te trekken man, dat heeft toch geen zak met extreem links of rechts geweld te maken. Als je dat niet in het licht van de gebeurtenissen in dat tijdsvak kan bekijken is deze discussie hopeloos. Extreem rechts en links zijn voortgekomen uit de gebeurtenissen in, na en rond de tweede wereldoorlog. Daarnaast vroeg ik om geweld, geweld is meer dan alleen mensen doden.
En een prima ad hominem hoor. Doe ik verder niets mee. Ik weet wel beter, want alles waar extreem voor staat is niet zo best. Wat alleen maar aangetoond wordt is dat de afgelopen decennia het geweld voornamelijk van linkse activisten is gekomen.
Ad hominem.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:16 schreef NgInE het volgende:
[..]
Iemand heeft niet goed opgelet op school...
Volgens mij heb je als normale burger weinig te maken met extreem links/rechts geweld vandaag de dag; eigenlijk is de hele discussie overtrokken.
Als je alleen maar mensen wilt hebben die het met je eens zijn zoek dan maar een fijne safespace op.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer extreemrechts geweld. Ja doei hoor. Je hebt geen steekhoudende argumenten meer en dan begin je maar over wat ik wel niet moet vinden van het een of ander. Echt totaal irrelevant ook. Ja misschien als ik een prominent partijfiguur was, of *tromgeroffel* een huppelkutje dat ineens onder een vergrootglas ligt.
En nog ironischer, jij bagatelliseert de acties van Anne Fleur. Echt waar jong
Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:17 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als je alleen maar mensen wilt hebben die het met je eens zijn dan zoek dan maar een fijne safespace op.
Blijkbaar heb ik deze discussie gewonnen.quote:
Hitler dacht ook dat 'ie gewonnen had terwijl de Russische T34's door Berlijn rolde. Om maar even bij die tweede wereldoorlog te blijven.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:18 schreef NgInE het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik deze discussie gewonnen.
Maar tot op de dag van vandaag is niet bekend of dat uit zijn eigen koker kwam of dat het toch een idee van extreem links was. Wat vaststaat is dat Volkert zelf een extreem links figuur was/is.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:23 schreef WodanIsGroot het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graaf
Tijdens de rechtszaak in maart en april 2003 bekende Van der Graaf de aanslag op Pim Fortuyn. Hij gaf als motief dat hij in Fortuyn een groeiend gevaar voor de samenleving zag, met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.[2][3] Het OM:
"Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen.
Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen."
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hitler dacht ook dat 'ie gewonnen had terwijl de Russische T34's door Berlijn rolde.
Als jij extreemrechts prima vindt dan ben je eigenlijk wat je haat. Er zit namelijk alleen maar verschil in ideologie tussen extreem links en rechts; verder gebruiken ze ongeveer dezelfde methodes.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde lezer hier van een andere mening toegedaan is, maar hey. Wie ben ik. Ik ben iemand die extreemrechts prima vind en extreemlinks maar boe en bah als ik jou mag geloven. Oh ja, ik heb ook nog eens niet goed opgelet op school. Ik ben met feiten gekomen en jij met buikloop over mij en irrelevante randzaken.
Eeh dat is niet wat hij schrijft hè,misschien moet je het nog eens lezen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:27 schreef NgInE het volgende:
[..]
[..]
Als jij extreemrechts prima vindt dan ben je eigenlijk wat je haat. Er zit namelijk alleen maar verschil in ideologie tussen extreem links en rechts; verder gebruiken ze ongeveer dezelfde methodes.
Kom je nog een keer wat verder dan ''jij..''? Als je trouwens uit mijn berichten haalt dat ik extreemrechts maar prima vindt dan zou ik maar eens een lesje begrijpend lezen nemen. Een kritische noot tegen extreemlinks betekent niet meteen dat je extreemrechts goedkeurt. Zou een mooie wereld worden. Gelukkig is de wereld niet zo zwartwit. Ik kan er weinig aan doen dat extreem rechts (nog niet) zo actiebereid is geweest als extreem links. Gelukkig maar, want een schaduwoorlog tussen 2 kampen infantielen zie ik niet zo zitten. Af en toe zie je hier op FOK! een glimp daarvan. It ain't pretty.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:27 schreef NgInE het volgende:
[..]
[..]
Als jij extreemrechts prima vindt dan ben je eigenlijk wat je haat. Er zit namelijk alleen maar verschil in ideologie tussen extreem links en rechts; verder gebruiken ze ongeveer dezelfde methodes.
Hij zegt zelf dat hij iemand is die extreem rechts prima vindt! Ik zelf meende helemaal niet dat hij dat vind.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Eeh dat is niet wat hij schrijft hè,misschien moet je het nog eens lezen.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij iemand is die extreem rechts prima vindt! Ik zelf meende helemaal niet dat hij dat vind.
Sorry, ik maakte een grapje. Voor de rest heb je hierin helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kom je nog een keer wat verder dan ''jij..''? Als je trouwens uit mijn berichten haalt dat ik extreemrechts maar prima vindt dan zou ik maar eens een lesje begrijpend lezen nemen. Een kritische noot tegen extreemlinks betekent niet meteen dat je extreemrechts goedkeurt. Zou een mooie wereld worden. Gelukkig is de wereld niet zo zwartwit. Ik kan er weinig aan doen dat extreem rechts (nog niet) zo actiebereid is geweest als extreem links. Gelukkig maar, want een schaduwoorlog tussen 2 kampen infantielen zie ik niet zo zitten. Af en toe zie je hier op FOK! een glimp daarvan. It ain't pretty.
Nee dat zegt hij NIET.. Lees het nog eens een keer.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij iemand is die extreem rechts prima vindt! Ik zelf meende helemaal niet dat hij dat vind.
Grapjes zijn ook niet leuk als je ze uit moet leggen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:39 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee dat zegt hij NIET.. Lees het nog eens een keer.
O het was een grapje,oké..quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:40 schreef NgInE het volgende:
[..]
Grapjes zijn ook niet leuk als je ze uit moet leggen.
De beperking van tekst in een beknopt voorbeeld. In het echt was die wel aangekomen denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:40 schreef NgInE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:40 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben ik geen cabaretier geworden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De beperking van tekst in een beknopt voorbeeld. In het echt was die wel aangekomen denk ik
Ik hoorde dat Dolf Jansen nog een sidekick zocht.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben ik geen cabaretier geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |