Ik denk 6500 op de bank maar een saldo van bijna 24k in kasquote:
Ik zal het nog één keer uitleggen......ZE BEDENKEN NIETS ZELFquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit hele verhaal is sowieso Febo, vakantie vakantie items verkopen mensen helpen met verkopen
je gelooft toch niet dat Jessie en Boyd daar zelf opeens mee komen
Weinig ja de hoofdlijnen zeker niet neequote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal het nog één keer uitleggen......ZE BEDENKEN NIETS ZELF
dat idee heb ik eigenlijk ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een vertraging van een paar secondenquote:
Waar is die massagestoel heen gegaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach dat is zo weer naar z'n mallemoer daar.
Retour afzender, defect.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar is die massagestoel heen gegaan?
En ze krijgen een nieuwe?quote:
Niks over gehoord of gelezen.quote:
Zal wel net als al die verdwenen kippen gaan...hoor je nooit meer iets overquote:
Ze bedoelen waarschijnlijk midgetgolven. Ook wel minigolf genoemd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
"Ik voetbalde, héél hoog" "en toen golven handicap 19"....Jessie
"ik golfde twee keer in de week"....Boyd...
Wat een patsertjes, in mijn omgeving golft niemand...Maar ja ik ben dan ook een gewoon mensje
Ho ho !! Volgens JdM is er GEEN sturing in utopia.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
JdM is net Trump...die liegt aan één stuk doorquote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:52 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ho ho !! Volgens JdM is er GEEN sturing in utopia.
*proest*.
die vindt ze nooit meer,bodemloze put.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:55 schreef MacDeMarco het volgende:
billy is haar aansteker kwijtal in haar doos gezocht?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die vindt ze nooit meer,bodemloze put.
Ik hoop dat dat ding binnen no-time stuk is, en dat het ze kapitalen gaat kosten om te repareren. Of is dat iemand iets misgunnen ..... Ja dat is het ook !! Maar hen gun ik alle tegenslagen van harte !!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:56 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie is blij met zijn golf simulator
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ding binnen no-time stuk is, en dat het ze kapitalen gaat kosten om te repareren. Of is dat iemand iets misgunnen ..... Ja dat is het ook !! Maar hen gun ik alle tegenslagen van harte !!
Goh, hij zeurt en roddelt eens niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:07 schreef puzziepie het volgende:
Rob:'We gaan het allemaal meemaken wat er gaat gebeuren , ik wil het zo leuk hebben jongens , ik wil het gewoon leuk hebben'
Er kan alleen weinig aan stuk gaan...het is gewoon een laptop met houders(van 10 gram) die over normale clubs schuivenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat ding binnen no-time stuk is, en dat het ze kapitalen gaat kosten om te repareren. Of is dat iemand iets misgunnen ..... Ja dat is het ook !! Maar hen gun ik alle tegenslagen van harte !!
Gaat dat over hun 'structuur'-plannen? Ik schakel net in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee want Ra gaat hij niets vertellen, zij vroeg al wat er allemaal zo geheimzinnig was
Oh, ik zat meer te denken aan zo'n videowall waar je dan voor gaat staan met een golfclub, en meppen maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er kan alleen weinig aan stuk gaan...het is gewoon een laptop met houders(van 10 gram) die over normale clubs schuiven
Geen idee...het ene is kas het andere staatskasquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:10 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Houden deze cijfers nu in dat ze bijna 17k in de min staan ? Of snap ik het weer niet....
Een netje waar ze in slaan met daarachter een doek waar de beamer op schijntquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:11 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, ik zat meer te denken aan zo'n videowall waar je dan voor gaat staan met een golfclub, en meppen maar.
Actuela stand zou ik zeggen dat dat het geld is wat ze in kas hebben, en dat andere bedrag van ruim 24k het bedrag wat er in zou MOETEN zitten .... Dacht ik althans. Maar heb nooit boekhouden gehad op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee...het ene is kas het andere staatskas
Er staat ook niet bij wat het is...het kunnen ook pepernoten zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Actuela stand zou ik zeggen dat dat het geld is wat ze in kas hebben, en dat andere bedrag van ruim 24k het bedrag wat er in zou MOETEN zitten .... Dacht ik althans. Maar heb nooit boekhouden gehad op school
Te kinderachtig voor woorden. Laat ze daar buiten gaan golven. Kan de febo de balletjes verzamelen, want die hebben toch geen zak te doen dan een SL knop bedienen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een netje waar ze in slaan met daarachter een doek waar de beamer op schijnt
Vreselijk die Bats zeg lopende enge peesquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kunnen ze daar geen bord neerzetten: verboden om als goedkope lelijke hoer rond te lopen
gewoon verboden voor hoeruh.. puntquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kunnen ze daar geen bord neerzetten: verboden om als goedkope lelijke hoer rond te lopen
Dus Ramona laat zich toch weer voor het karretje spannen of?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:09 schreef Ranah het volgende:
[..]
nee want Ra gaat hij niets vertellen, zij vroeg al wat er allemaal zo geheimzinnig was
Welk kanaal?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft....
video Rob en Jeroen bekijken de administratie
daar is nu echt niets moois aan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk die Bats zeg lopende enge pees
Dat is dat ze het samen doornemenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Welk kanaal?
Is dat waar Jessie het aan ze geeft?
God straft onmiddelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |