Kloptquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:09 schreef Simterklaas het volgende:
Begane grond confirmed.
[ afbeelding ]
Iemand die dit kan bevestigen?quote:Nee Braadheer, dat Inspection brandt niet altijd als hij op contact staat. Dat is alleen als hij een beurt nodig heeft. En dat kleine balletje links ervan komt alleen op wanneer ook de remvloeistof vervangen moet worden. Als hij niets nodig heeft, zie je bij het 'contact aan'-moment alleen een aantal groene en oranje ledjes, afhankelijk van hoelang het nog duurt dat hij weer een beurt nodig heeft.
Ik zat het nét te lezen. Kan nog een staartje krijgen denk ik zoquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef Voszje het volgende:
Op AW over de brandende lampjes van de Bradmobiel:
[..]
Iemand die dit kan bevestigen?Straks heeft Sedin een nóg groter probleem...
Dat is toch dom? Lampje brandt alleen als er wat moet gebeuren. Niet om te bevestigen dat het aanstaatquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
Braad maakt stappen, zomer 2018 is hij ripped as fuckquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:36 schreef Barrah het volgende:
Het schuurtje, de Twingo, Bibi, Petjesmeneer, goedgevulde koelkast, de leren jas...
Braad is weer terug maar van de rest van de tribute video is weinig meer over:
Niet waar, het accu lampje brand omdat de accu niet bijgeladen wordt (want motor staat uit) en het oliedruklampje brand omdat er geen oliedruk is (want motor staat uit)quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:29 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Bij de meeste auto's gaan de lampjes even aan, voordat je de auto start. (systeem/dashboard check)
Maar, dan moeten alle lampjes branden. Hier staan de meeste lampjes nog uit.
Wil dus zeggen dat zijn accu niet 100% meer is, zijn olie niet 100%, en zijn remmen niet 100% (al wisten we dat al) En de auto heeft een beurt nodig. (wat een verrassing!)
Of het olielampje brand omdat het oliepeil te laag is, en de accu brand omdat de accuspanning te laag is.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:39 schreef matig het volgende:
[..]
Niet waar, het accu lampje brand omdat de accu niet bijgeladen wordt (want motor staat uit) en het oliedruklampje brand omdat er geen oliedruk is (want motor staat uit)
Garantie op een auto van 300 euro? Dat is vaak de prijs die ze rekenen om een auto af te leveren, laat staan de hele autoquote:
Klopt iig gedeeltelijk wat deze meneer op AW zegt. Over de remvloeistof ben ik niet zeker, maar over de service-interval wel. Maar goed de olie kan ververst zijn, zonder dat deze indicator ge-reset is natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:23 schreef Voszje het volgende:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:53 schreef Barrah het volgende:
Ik weet zeker dat Sedin er voor kan zorgen dat die lampjes niet meer aangaan.
Ik ook met een kniptangquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:53 schreef Barrah het volgende:
Ik weet zeker dat Sedin er voor kan zorgen dat die lampjes niet meer aangaan.
Lijkt mij toch wel dat hij gekeken heeft naar het oliepeil?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:53 schreef matig het volgende:
Het verklikkerlampje met het symbool van het oliekannetje zit toch echt gekoppeld aan de oliedruksensor. Als het oliepeil te laag is is er ook te weinig oliedruk en dan gaat het lampje dus aan. Dit alleen bij draaiende motor natuurlijk. Overigens ben je dan meestal al te laat met bijvullen en is er blijvende schade aan lagers etc.
Zelfde voor het verklikkerlampje met accusymbool, dat gaat aan als de laadspanning te laag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |