Precies die heb ik staan.quote:Op woensdag 15 november 2017 14:17 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Als je Jasper bedoelt dan is dat een glitch denk ik. Ik moet hem en grandpa in de vriezer stoppen, maar dit is een quest van het future event van vorig jaar.
Ik hoor van meer mensen dat ze hier last van hebben.quote:
Zijn er nu al toch? Bronze box (20 donuts), een Silver box (50 donuts) en een Building box (70 donuts), van waaruit items komen met een waarde van minimaal 10 donuts meer.quote:Op donderdag 23 november 2017 08:17 schreef SarCastro het volgende:
Morgen Black Friday met allemaal verschillende soorten Mystery boxes.
Ik hoop op een paar goede deals.
Grappig om te zien hoe verschillend mensen denken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 14:08 schreef Darkomen het volgende:
Character box geprobeerd, Brandine Spuckler, instant teleurgesteld.
Wacht wel tot het Christmas event
Dit, en Mr. Burns heeft een wietplantage in de zolder van zijn mansion. Want als je hem op de east wing en west wing facade zet dan ligt er geen sneeuw op.quote:Op maandag 11 december 2017 13:35 schreef Karstman het volgende:
Nu net de Ice Skating Rink binnen dus ik zit weer op schema.
Wel fijn dat de echte wereld lijkt op de Simpsons wereld met al die sneeuw. Ik heb allen wel het idee dat ze in Springfield beter strooien...
Nee, nog niet. Ik kijk het event nog even af en ik denk dat ik dan op het eind die Wiccans koop voor 90 donuts.quote:Op woensdag 13 december 2017 12:01 schreef Karstman het volgende:
Iemand nog iets met donuts gekocht? Ik nog niet eigenlijk terwijl ik er zat heb? Skins voor Bart en Lisa zou dat het waard zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |