Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het RTL nieuws ook niet alles.. zo gemaakt grappig en geforceerd gezellig..
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeilquote:
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?
Hehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeil
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorDus geen idee.
Oh diequote:
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.
Ik heb me prima vermaakt thuis.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Wat een make-up.quote:
Hahaquote:
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Ja, ze hadden problemen met de ontstekingquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze hadden problemen met de ontsteking
Koekoek...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.![]()
Ben jij de kerstman?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Zei je moeder ook vannacht
Haha
Hoho
HOHOHOHOHOHO![]()
BIEM !!!!
Die zaak loopt vast op rolletjes.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef Rozevla het volgende:
" Koos Alberts spant proces aan "
Rechter oordeelt : Koos het is een verloren zaak je hebt toch geen poot om op te staan
Ja, was een verzamelbundel met al jouw posts. Heb het al 3 keer gelezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:39 schreef HRC2020 het volgende:
Hebben jullie het boekenweekgeschenk al gelezen
Eerst probeert ie de hele zaal nog even in beweging te krijgen door te zingenquote:
Uberkullie, de gebundelde werken van 2012 tot 2017quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, was een verzamelbundel met al jouw posts. Heb het al 3 keer gelezen.
shit, ik moest lachenquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eerst probeert ie de hele zaal nog even in beweging te krijgen door te zingen
Hooooooooooofd schouders
WIEL EN FRAME WIEL EN FRAME !!!!!
haha, zit je hier al zo langquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:41 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Uberkullie, de gebundelde werken van 2012 tot 2017
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt thuis.
Op de bank.
Slapend.fml
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.![]()
Ik mis nog wat...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?
[..]!!!!
ja, beetje domquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat wel typisch 4ebe?
[..]!!!!
Jaaa, hier ook. Hele tafel volquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis nog wat...
Nachtsnacken
Jammer dat ik dit gemist heb.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de oude haags viel nog reuze mee vergeleken met dit
En drankquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, hier ook. Hele tafel volen nog veels te veel spul wat überhaupt niet open ging
Wees vooral blij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit gemist heb.
Waar woonde jij ook alweer in Den Haag?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En drankMaar niet teveel.
Ik ben nu preischotel aan het maken. Als jij je raam open zet dan ruik je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |