Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het RTL nieuws ook niet alles.. zo gemaakt grappig en geforceerd gezellig..
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeilquote:
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die blonde kerel met die vierkante kop daar nog?
Hehehehequote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar meneer 4E was naar het vuurwerk kijken buiten. Groot gelijk, want ik was onder zeil
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat alleen op de vrouwen te letten, maar dat was meer vanwege de irritatiefactorDus geen idee.
Oh diequote:
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het plan was om naar Scheveningen te gaan, alleen moest dat dan met de auto en dan moet je daar verplicht blijven, want ik ga niet met knallend vuurwerk rijden. bla bla bla, gedoe, dus uiteindelijk maar thuis gebleven als een echtpaar van 60 jaar en die gaan zelfs nog weg.
Ik heb me prima vermaakt thuis.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Wat een make-up.quote:
Hahaquote:
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.. Twijfelde tussen Scheveningen of hofvijver maar wil ook niet terug met vuurwerk..
Thuis is toch lekker
Ja, ze hadden problemen met de ontstekingquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Scheveningen ging het vuur ruim een half uur te laat aan.
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze hadden problemen met de ontsteking
Koekoek...quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk dus maar van onderaf aan, dan flikkert de stapel natuurlijk om.![]()
Ben jij de kerstman?quote:Op donderdag 30 maart 2017 21:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Zei je moeder ook vannacht
Haha
Hoho
HOHOHOHOHOHO![]()
BIEM !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |