Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook welquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja maar dat is toch hele topic en niet een post?
okeequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:38 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je erin zet dat het om een post van Zosk gaat snappen ze het ook wel
ze heeft allang geen hart meerquote:
ftfyquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik irriteer me aan Hollanders die wanneer ze engels gaan praten ook accent enzo erin gooien. Doe niezo overdreven man, verschrikkelijk
Ik praat Brits Engels.quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Ja jouwe was goedquote:
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mijquote:
van die mensen die ipv "oo", "oe" zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:49 schreef Crack_ het volgende:
inb4 okequote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mij
kquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja jouwe was goed
[..]
Je hoeft niet steeds oke te zeggen hoor, voegt niet echt iets toe volgens mij
Forum Opties | |
---|---|