niet gelezenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo bang dat ik de deur niet open deed en niet geloofde dat het politie was tot die jongen uit het raam gingen hangen en er volop in zn gezicht werd geschenen
Toen werd ik nog banger![]()
![]()
weet ik nietquote:
Geeft niet, ik wil gewoon vertellenquote:
TARDIS. is al verliefd op mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ik niet
[..]
Geeft niet, ik wil gewoon vertellen
Dan hoef je ook niet écht te luisteren, doen alsof vind ik prima
ze speelt met je gevoelens, trap er niet inquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wow ik voelde het in mijn buik toen ik dat las
Ik denk dat het oprecht is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze speelt met je gevoelens, trap er niet in
Nee, jij hebt hem pijn gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
TARDIS. is al verliefd op mij
hihiquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wow ik voelde het in mijn buik toen ik dat las
Ik ben altijd Edward.quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:30 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wie van jullie is bella, edward en jacob?
wabliefquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:30 schreef SideEffect2.0 het volgende:
Wie van jullie is bella, edward en jacob?
hoezo pijn gedaan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, jij hebt hem pijn gedaan
[..]
hihifijn he
en met dit weer, alles valt op zn plek
Kun je korte omschrijving van die drie gevenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:31 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
klopt, gaat tussen crack tardis en hzaw
Dit is alles wat ik weetquote:
you know nothing Maartje snowquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je korte omschrijving van die drie geven
[..]
Dit is alles wat ik weet
bella is meisje waarover gevochten wordtquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je korte omschrijving van die drie geven
[..]
Dit is alles wat ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |