dacht dat ik dat mocht doenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben net bij de kapper geweest jongens
sinds wanneer ben je dat niet meer?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens hzaw, ik had een vraag. Waarom ben ik niet meer lelijk en dom en deuren intrappen, wat is er veranderd
deuren intrappen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens hzaw, ik had een vraag. Waarom ben ik niet meer lelijk en dom en deuren intrappen, wat is er veranderd
gelukkigquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei, wat even wat plukjes over iemand anders wil het afmaken
Okquote:
quote:
sinds je verliefd op mij bentquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je dat niet meer?
ik weet het ook nietquote:
haal je niks in je hoofd mallerdquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok
[..]
[..]
sinds je verliefd op mij bent
[..]
ik weet het ook niet
quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haal je niks in je hoofd mallerd
Wow vet eng, was je bang?quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Over deuren intrappen, ik had een keer een date (zo halverwege het proces van naar relatie gaan) en toen sliepen we om 23.00 en toen ineens politie schreeuwen en lampen schijnen en fuck doe normaaltoen gingen ze deur intrappen bij buurjongen
Was echt mega spannend
Zo bang dat ik de deur niet open deed en niet geloofde dat het politie was tot die jongen uit het raam gingen hangen en er volop in zn gezicht werd geschenenquote:Op donderdag 30 maart 2017 14:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow vet eng, was je bang?
open deuren wel..quote:Op donderdag 30 maart 2017 14:15 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
ben jij niet deuren intrappen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |