hoop voor je dat het je bevaltquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
het gaat mij voor de wind
vanavond een bezichtiging bij een gaaf appartement
welke afspraken en wanneer was je onvriendelijk?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef TARDIS. het volgende:
Jammer dat SE dood is. Was een mooie en lieve meid. Ik heb haar wel eens onprettig behandeld door onvriendelijk te zijn of afspraken niet na te komen. Dat heeft ze niet verdiend. Ik hoop dat ze in het hiernamaals mij zal kunnen vergeven voor deze wanstaltige strapatsen van mij.
Het ga je goed lieve SE. Ik zal je missen.
da fac?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Rozevla het volgende:
Vanochtend stiekem een foto gemaakt van die dooie die in m'n straat lag.
Ik lachen jongen !!!!!
HIHIHIHI
Nou we hebben een jaar of drie geleden volgens mij twee keer afgesproken wat ik dan last minute cancelde. En ik ben vaak een norse flikker tegen deze en gene.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:12 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
welke afspraken en wanneer was je onvriendelijk?
Wat voor objectief gebruikte je voor deze fotografie?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:11 schreef Rozevla het volgende:
Vanochtend stiekem een foto gemaakt van die dooie die in m'n straat lag.
Ik lachen jongen !!!!!
HIHIHIHI
ooow ja, we hadden maar 1 keer afgesproken om te meeten en toen had je idd dag van te voren afgezegd. ja true soms welquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou we hebben een jaar of drie geleden volgens mij twee keer afgesproken wat ik dan last minute cancelde. En ik ben vaak een norse flikker tegen deze en gene.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
ooow ja, we hadden maar 1 keer afgesproken om te meeten en toen had je idd dag van te voren afgezegd. ja true soms wel
ik vergeef je en vergeet het
rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:16 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb er vrede mee
Is dit weer om ons medeleven te testen?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zit op de eerste hulp met een gebroken pols
hoe typ je met een gebroken pols?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
bla bla iets makkelijks over te hard gefaptquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |