abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7262693
Waar denkt iemand aan als die zijn gevel helemaal vol hangt met kerst verlichting, zodat ik om 19:00 uur akl met de gordijnen dicht zit, omdat ik gek wordt van die knipperende lampjes.
En als je dan vraagt waarom ze die verlichting ophangen, antwoorden ze GEZELLIG toch?.
hebbn die mensen het dan maar 2 weken per jaar gezellig? wantt in januari zijn die lampjes weer verdwenen, dan hoeft die gezelligheid voor hun zeker niet meer
nou ik heb nieuws voor ze......IK BEN DIE GEZELLIGHEID SPUUGZAT
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_7262761
tjeetje heej
Krekker is de bom!
pi_7262788
Lampjes zijn goed man!
<<< Click here for free 24/7 pr0n daily updates >>>
pi_7262796
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef SaturN het volgende:
Lampjes zijn goed man!
maar waarom dan niet het hele jaar die lampjes ophangen
pi_7262797
Lampjes zijn goed, maar geen knipperende lampjes!!
Overdrijven kan natuurlijk ook he.....
  woensdag 11 december 2002 @ 08:20:15 #6
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7262801
idd, gezelli, hang zelf ook wat op! En vraag een beetje tactisch of de buurman volgend jaar zijn spullen op een ander plekje wil ophangen, zodat jij er niet zo'n last van hebt.
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
  woensdag 11 december 2002 @ 08:32:20 #7
36657 macabre
slikken kreng!
pi_7262858
Dat die lampjes buiten hangen is niet zo erg. Ik op die fucking *^^&@*& die hier binnenkort gaan langsrijden omdat er zoveel kerstversiering hangt. GVD fucking file IN me eigen straat/woonwijk omdat er van die kutgezinnetjes en kutbejaarden zonodig naar kutlampjes moeten kijken
  Moderator woensdag 11 december 2002 @ 08:33:03 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7262863
Ik heb alleen een bos heineken bierglas kerstlampjes en die staan binnen

ontopic. idd rendieren en kerstmannen in gekleurde knipperende lichtjes met daaronder een kerstgroet

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_7263004
Zo-ie-zo, al die zogenaamd gezellige mensen zijn allang vergeten wat het idee is achter een stukje kerstverlichting buiten.

Het idee is dat iemand met honger of een reiziger/voorbijganger dáár aan kan kloppen voor wat warmte en een maaltijd. Ik vrees echter dat de meeste mensen iemand een schop onder z'n/haar hol zouden geven en wegsturen. Beetje hypocriet denk je ook niet

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7263082
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:50 schreef generalist het volgende:
Zo-ie-zo, al die zogenaamd gezellige mensen zijn allang vergeten wat het idee is achter een stukje kerstverlichting buiten.

Het idee is dat iemand met honger of een reiziger/voorbijganger dáár aan kan kloppen voor wat warmte en een maaltijd. Ik vrees echter dat de meeste mensen iemand een schop onder z'n/haar hol zouden geven en wegsturen. Beetje hypocriet denk je ook niet

idd!

mijn ideale kerst is kerst zonder kerst... oftewel, gewoon werken! bullshit allemaal...

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
  woensdag 11 december 2002 @ 09:25:16 #11
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_7263339
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:57 schreef robin0223 het volgende:

[..]

idd!

mijn ideale kerst is kerst zonder kerst... oftewel, gewoon werken! bullshit allemaal...

nou, dan vind ik nou ook weer een beetje overdreven. ik ben zelf niet zo iemand die gek is op traditie's ofzo, maar gratis vrij is altijd mooi , alleen dat X-mas feelin' , de kadootjes, het vrolijk kerstfees wensen, en om over kerstliedjes nog maar niet te spreken, braak ik op
Ga liever lekker feesten ofzo, zo vier ik mijn kerst
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_7264019
Dan ga je toch wat super felle 'lampjes' op hun richten
"Gezellig toch"
pi_7264049
Hier aan de overkant hang een kerstman aan een touw uit het raam
En bij de buren hier hebben ze ook verlichting buiten, en binnen ook ontzettend veel. Ziet er wel gezellig uit vind ik
Alleen die kerstman aan de overkant vind ik een beetje zielig.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_7265021
Van die sterren en rendieren (met slee) aan het raam geplakt... = cool!

Volgens mij gewoon camp...die mensen zijn hip en wij weten het nog niet...

life sucks & then you die
  woensdag 11 december 2002 @ 12:35:59 #15
3542 Gia
User under construction
pi_7266590
Hier idem, vooraan in de straat. Een heel rijtje dat samen een kersttafereel aan lampjes op hun gevel heeft hangen.
Een van die mensen is een veroordeelde pedofiel. Zijn slachtoffertje woont twee deuren verder en die doen dus niet mee aan die kermis.

Jahaa, Zalig Kerstfeest. Gezellig hè? Buurman!

woensdag 11 december 2002 @ 12:46:35 #16
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_7266823
Er is nu zelfs een wedstrijd, wie zijn huis het mooiste heeft versierd.
Staat niemand er bij stil, wat voor een stroom verspilling het wel niet is?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 11 december 2002 @ 13:01:43 #17
19775 Slam
The True AoD
pi_7267103
Net ja! van die debiele lui heb je hier ook, hebben ze de ramen eerst helemaal volgeplakt met van die rooie streepjes, dan in de hoeken van die strepen net-sneeuw gespoten (lekker veel uitraad), dan rondom kerstverlichting met 327.982.676 kleuren die random knipperen en rondraaien.. natuurlijk 12 kerstbomen in huis en 57 kerstkransen aan de deur..

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_7267123
echt zo'n fijn Nederlands woord: gezellig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 11 december 2002 @ 13:06:20 #19
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_7267202
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:01 schreef Slam het volgende:
Net ja! van die debiele lui heb je hier ook, hebben ze de ramen eerst helemaal volgeplakt met van die rooie streepjes, dan in de hoeken van die strepen net-sneeuw gespoten (lekker veel uitraad), dan rondom kerstverlichting met 327.982.676 kleuren die random knipperen en rondraaien.. natuurlijk 12 kerstbomen in huis en 57 kerstkransen aan de deur..

Vraag eens naar de stroomrekening.
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_7268275
Tering wat zijn een aantal van jullie zielig zeg Beetje zeiken over wat lampjes, sjonge jullie hebben wel een zwaar leven zeg
Van mij mag het overal net zoveel lampjes worden opgehangen als je ook in de VS ziet
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
  woensdag 11 december 2002 @ 16:06:22 #21
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7271355
Hier vlakbij is een dorpje Den Ilp. De mensen daar houden elk jaar een wedstrijdje 'lichtjes ophangen'. Volgens mij word er speciaal deze maand een extra transformator bijgeplaatst, want echt niets is te gek.

Complete struiken overhangen met knipperende lichtjes, rijen 60 watt lampen om metershoge dennebomen gedrapeerd, kerstmannen van d meter hoog, verlichte arresleeën.

Er staat ook elke dag een file nu van alle mensen die de 'lichtjes-route'gaan rijden om naar al die 'pracht en praal' te gaan kijken.

Als je weet dat Anton Hijboer op die route woont weet je ook al wat voor mensen daar wonen.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 11 december 2002 @ 16:11:57 #22
1687 poep
praat geen poep
pi_7271448
hoe meer hoe beter!!!
houdt van spannend...
pi_7275556
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:02 schreef DarkElf het volgende:
echt zo'n fijn Nederlands woord: gezellig
dat is dus precies wat ik bedoel, in december ben je gezellig bezig, maar die nederlandse gezelligheid mag niet het hele jaar duren, dus halen we met ze allen die lampjes in januari maar weer weg.laat die dingen hangen als je het zo gezellig vindt, of hobbel niet als een kip zonder kont achter de grote horde aan.
  † In Memoriam † woensdag 25 december 2002 @ 23:35:10 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7540532
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:19 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

maar waarom dan niet het hele jaar die lampjes ophangen

mijn lampjes hangen het hele jaar in de boom; krijg ze er ook niet meer uit
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7540679
Ja, maar wat het rare ook nog is, is dat je er inderdaad overlast van kunt hebben, als buren besluiten hun huis af te tuigen.
ik wandelde vandaag door een straat, waarin 3 (vrijstaande) woningen elk jaar door de brandweer (1 van hen zit dara kennelijk bij) afgetuigd wordt. Naast een overvloed aan licht, knipperende lampjes ook nog eens muziekjes, verlichte kerstmannen, sneeuwpoppen, iets aan een vlaggenmast, echt walgelijk!
En het verschrikkelijke is ook nog eens dat ENECO deze onzinnige manier van stroomgebruik ook nog eens (natuurlijk in eigen belang) promoot door er een soort van prijsvraag aan te hangen.
En een reactie op een andere reactie. Misschien ben ik wel te overtuigen als je mij inderdaad kan vertellen wrom dit leuk is...
Ben heus wel flexibel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')