quote:maar waarom dan niet het hele jaar die lampjes ophangen
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef SaturN het volgende:
Lampjes zijn goed man!
ontopic. idd rendieren en kerstmannen in gekleurde knipperende lichtjes met daaronder een kerstgroet
Het idee is dat iemand met honger of een reiziger/voorbijganger dáár aan kan kloppen voor wat warmte en een maaltijd. Ik vrees echter dat de meeste mensen iemand een schop onder z'n/haar hol zouden geven en wegsturen. Beetje hypocriet denk je ook niet
quote:idd!
Op woensdag 11 december 2002 08:50 schreef generalist het volgende:
Zo-ie-zo, al die zogenaamd gezellige mensen zijn allang vergeten wat het idee is achter een stukje kerstverlichting buiten.Het idee is dat iemand met honger of een reiziger/voorbijganger dáár aan kan kloppen voor wat warmte en een maaltijd. Ik vrees echter dat de meeste mensen iemand een schop onder z'n/haar hol zouden geven en wegsturen. Beetje hypocriet denk je ook niet
mijn ideale kerst is kerst zonder kerst... oftewel, gewoon werken! bullshit allemaal...
quote:nou, dan vind ik nou ook weer een beetje overdreven. ik ben zelf niet zo iemand die gek is op traditie's ofzo, maar gratis vrij is altijd mooi
Op woensdag 11 december 2002 08:57 schreef robin0223 het volgende:[..]
idd!
mijn ideale kerst is kerst zonder kerst... oftewel, gewoon werken! bullshit allemaal...
Volgens mij gewoon camp...die mensen zijn hip en wij weten het nog niet...
Jahaa, Zalig Kerstfeest. Gezellig hè? Buurman!
quote:Vraag eens naar de stroomrekening.
Op woensdag 11 december 2002 13:01 schreef Slam het volgende:
Net ja! van die debiele lui heb je hier ook, hebben ze de ramen eerst helemaal volgeplakt met van die rooie streepjes, dan in de hoeken van die strepen net-sneeuw gespoten (lekker veel uitraad), dan rondom kerstverlichting met 327.982.676 kleuren die random knipperen en rondraaien.. natuurlijk 12 kerstbomen in huis en 57 kerstkransen aan de deur..
Complete struiken overhangen met knipperende lichtjes, rijen 60 watt lampen om metershoge dennebomen gedrapeerd, kerstmannen van d meter hoog, verlichte arresleeën.
Er staat ook elke dag een file nu van alle mensen die de 'lichtjes-route'gaan rijden om naar al die 'pracht en praal' te gaan kijken.
Als je weet dat Anton Hijboer op die route woont weet je ook al wat voor mensen daar wonen.
quote:dat is dus precies wat ik bedoel, in december ben je gezellig bezig, maar die nederlandse gezelligheid mag niet het hele jaar duren, dus halen we met ze allen die lampjes in januari maar weer weg.laat die dingen hangen als je het zo gezellig vindt, of hobbel niet als een kip zonder kont achter de grote horde aan.
Op woensdag 11 december 2002 13:02 schreef DarkElf het volgende:
echt zo'n fijn Nederlands woord: gezellig
quote:mijn lampjes hangen het hele jaar in de boom; krijg ze er ook niet meer uit
Op woensdag 11 december 2002 08:19 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
maar waarom dan niet het hele jaar die lampjes ophangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |