abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 09:25:43 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170035536
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:18 schreef Status het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk pijnlijk. Het is zo'n vrouw die zich de tering in zou laten slaan en vervolgens zelf haar excuses aan zou bieden.

Misschien al weleens gebeurt, die jongen is sowieso niet pluis.
Herbert is echt een naar mannetje. Goed, Jolien heeft zelf ook fouten gemaakt, dus zó onschuldig is ze niet. Ik bedoel, ze moet niet doen alsof ze niet weet wat er aan de hand is als zij in het zwembad met meiden heeft lopen zoenen en tegen die ene gozer zegt dat ze hem lekker vindt etc, maar uiteindelijk, als je naar hun relatie kijkt, is zij helemaal niet opgewassen tegen hem.

Ik kijk vanavond afl 10 (denk ik dat het is) dus 11 is in NL pas volgende week aan de beurt, maar wat ik echt hoop is dat die Lisa flink de waarheid gezegd krijgt door Merijn. Goed, Merijn is ook niet netjes, maar die Lisa is echt een geniepig wijf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170035556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:26 schreef Status het volgende:
Snap overigens de waardering van jongetjes hier voor zo'n Herbert niet. Het is gewoon een mishandelaar die de macht heeft over een onzeker en naïef meisje, is aan alles te zien. En zij heeft de capaciteiten niet om weg te gaan, maar houdt eraan vast. Of hij nou 10x vreemdgaat of haar 10x in elkaar slaat. Niks stoers of tofs aan. Alleen maar ontzettend treurig.
Ik ben het hier mee eens....
En dan zeggen: je weet hoe ik ben.
Ja misschien moet je dan gewoon lekker single blijven. Wat een pannenkoek. En Jolien is gewoon oneindig naïef. Mooie meid verdient zoveel beter in dit geval
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2017 09:29:50 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 6 april 2017 @ 09:35:16 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170035654
Lisa Lise en Herbert zijn alle drie enge wijven.

Jefferson Marijn en Jolien zijn de slachtoffers in deze relaties.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 april 2017 @ 10:03:04 #204
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_170036027
Jolien is zo ongelooflijk naïef, logisch dat Herbert kan doen wat hij wilt.
pi_170036093
Misschien is Jolien ook wel een notoire vreemdganger, ze liegt er ook gewoon om.
pi_170036152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lisa Lise en Herbert zijn alle drie enge wijven.

Jefferson Marijn en Jolien zijn de slachtoffers in deze relaties.
Vind die Lize ook niet helemaal oké idd. Beetje hypocriet. Je kunt wel zeggen dat je niet meteen seks hebt gehad, maar je hing meteen om die Ken zn nek.

En ook Merijn vind ik fout trouwens. Net als Lisa. Schijnheilig. Maar dat ben ik.
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:28:54 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170036592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:09 schreef Status het volgende:

[..]

Vind die Lize ook niet helemaal oké idd. Beetje hypocriet. Je kunt wel zeggen dat je niet meteen seks hebt gehad, maar je hing meteen om die Ken zn nek.

En ook Merijn vind ik fout trouwens. Net als Lisa. Schijnheilig. Maar dat ben ik.
Ze zijn allemaal niet van onbesproken gedrag.

Maar Lize, inderdaad, die was gewoon vanaf dag 1 onder de indruk van Ken, en maakte het dingetje dat Jefferson toen deed véél groter dan het was, om daarmee te rechtvaardigen dat ze naar Ken toe trok.

Overigens net als Rosanna. Wat een kutwijf is dat zeg. Sure, Niels maakte een grove fout door die shit met Parastoo te doen, maar ook Rosanna zocht gewoon een excuus om legaal met Alex aan te pappen. Ze was 'helemaal klaar met die jongen' en weet ik veel wat allemaal, en dan nadat ze d'r binnenvoering kapot heeft laten trekken door Alex 'vergeeft' ze Niels ineens.

Man man man, het is allemaal zo doorzichtig. En toch mooi om naar te kijken :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170036820
Dat van Lize was idd overduidelijk, maar ik begrijp ook dat je niet met iemand verder wil die al die chicks ophemelt alsof het godinnen zijn. Maar ja dit kwam haar gewoon goed uit; ze vindt die Ken leuk. Ach ja, is misschien ook wel beter dat ze uit elkaar zijn toch? Die Jefferson is echt nog een kindje, zij is wat volwassener en ook wat zeikerig trouwens.. Hij is wat losser.

En die Rosanna tsja. Die Niels was gewoon fout en zij heeft zich laten paaien door Alex. Ze is volgens mij niet de slimste, wilde een soort van wraak ofzo. Wat ik niet begrijp trouwens, maar goed.

Niemand is hier echt netjes geweest idd. Het lijkt wel alsof iedereen het na een weekje gezien had.

Lisa is Haroon nummer 2 trouwens, was ook echt verbaasd dat alles was opgenomen. Of ze is echt de weg kwijt geweest door alcohol. Dat ze met een meisje had gezoend wist ze nog wel, maar ze wist niet dat Merijn dat erg zou vinden (anders had ze dat ook wel buiten de camera gedaan gok ik :P).
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:50:57 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170037076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:39 schreef Status het volgende:
Dat van Lize was idd overduidelijk, maar ik begrijp ook dat je niet met iemand verder wil die al die chicks ophemelt alsof het godinnen zijn. Maar ja dit kwam haar gewoon goed uit; ze vindt die Ken leuk. Ach ja, is misschien ook wel beter dat ze uit elkaar zijn toch? Die Jefferson is echt nog een kindje, zij is wat volwassener en ook wat zeikerig trouwens.. Hij is wat losser.

En die Rosanna tsja. Die Niels was gewoon fout en zij heeft zich laten paaien door Alex. Ze is volgens mij niet de slimste, wilde een soort van wraak ofzo. Wat ik niet begrijp trouwens, maar goed.

Niemand is hier echt netjes geweest idd. Het lijkt wel alsof iedereen het na een weekje gezien had.

Lisa is Haroon nummer 2 trouwens, was ook echt verbaasd dat alles was opgenomen. Of ze is echt de weg kwijt geweest door alcohol. Dat ze met een meisje had gezoend wist ze nog wel, maar ze wist niet dat Merijn dat erg zou vinden (anders had ze dat ook wel buiten de camera gedaan gok ik :P).
Die Alex, die wilde heel graag snugger overkomen, toen ie dat gesprek had met Rosanna.

"Roos, luister...jouw vriend is te dom en te jong om niet in te schatten waar de waarde van een relatie in het leven is". Ik moest een beetje spugen toen ie dat zei, en ik vond de burn van Rosanna toen wel mooi want Niels is een jaar ouder dan Alex.

Maar die Rosanna dan ook nog zeggen van 'ja, hij heeft het echt goed met mij voor' of iets in die richting zei ze. Dan denk ik joh kom óp zeg, hoe naief kun je zijn. Allemaal die gasten daar in dat vrouwenkamp zijn zo doorzichtig als wat, die willen allemaal gewoon scoren, en meer niet. Als je dat niet ziet wíl je naief zijn als vrouw, of je bent echt een domme gans.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 april 2017 @ 10:51:55 #210
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_170037108
Ik moet zeggen dat ik er pas bij de ontmoeting tussen Herbert en Jolien achter kwam wat voor naar mannetje dat is. Ik heb de kennismakingsaflevering niet gezien, maar had niet eerder begrepen dat hij al zo vaak is vreemdgegaan. Ze kreeg wel even crazy eyes toen ze daar over begon tegen hem.

Maar ze is helemaal in zijn macht en wanhopig om bij hem te blijven... Oprecht zonde van zo'n mooie meid, maar ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt (zeker als ze nu nog bij elkaar zijn).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:54:05 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170037164
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er pas bij de ontmoeting tussen Herbert en Jolien achter kwam wat voor naar mannetje dat is. Ik heb de kennismakingsaflevering niet gezien, maar had niet eerder begrepen dat hij al zo vaak is vreemdgegaan. Ze kreeg wel even crazy eyes toen ze daar over begon tegen hem.

Maar ze is helemaal in zijn macht en wanhopig om bij hem te blijven... Oprecht zonde van zo'n mooie meid, maar ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt (zeker als ze nu nog bij elkaar zijn).
Toen pas ja? :P Ik voelde dat wel eerder aan. Toen hij in aflevering 8 of 9 ook zei dat ie ging batsen met Saartje, toen zei hij 'Jolien vecht altijd voor mij, ik vecht niet voor haar'. Nou, dan scoor je toch wel serieuze minpunten als je dat zegt.

Wellicht kijkt die Jolien nu ook terug op deze afleveringen, en ziet dan wat voor vriend ze eigenlijk heeft (al is ze zelf ook de fout in gegaan, dus onschuldig is ze niet).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170037288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er pas bij de ontmoeting tussen Herbert en Jolien achter kwam wat voor naar mannetje dat is. Ik heb de kennismakingsaflevering niet gezien, maar had niet eerder begrepen dat hij al zo vaak is vreemdgegaan. Ze kreeg wel even crazy eyes toen ze daar over begon tegen hem.

Maar ze is helemaal in zijn macht en wanhopig om bij hem te blijven... Oprecht zonde van zo'n mooie meid, maar ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt (zeker als ze nu nog bij elkaar zijn).
Ja, hij had dus al vaker seks gehad met andere chicks. Eng mannetje hoor. En ongezonde relatie.
  donderdag 6 april 2017 @ 11:09:43 #213
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_170037570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Toen pas ja? :P Ik voelde dat wel eerder aan. Toen hij in aflevering 8 of 9 ook zei dat ie ging batsen met Saartje, toen zei hij 'Jolien vecht altijd voor mij, ik vecht niet voor haar'. Nou, dan scoor je toch wel serieuze minpunten als je dat zegt.

Wellicht kijkt die Jolien nu ook terug op deze afleveringen, en ziet dan wat voor vriend ze eigenlijk heeft (al is ze zelf ook de fout in gegaan, dus onschuldig is ze niet).
Daar maakte hij inderdaad niet zo'n beste beurt nee :P Maar bij de ontmoeting werd voor mij pas echt duidelijk dat die relatie echt ontzettend ongezond is.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_170037619
Aflevering 10 en 11 nog niet gezien, maar kijk er wel naar uit. *O*

Herbert heeft de naïeve Jolien gewoon in zijn macht. Hij kan alles doen wat hij wil. Ook zijn reactie nav Joliens beelden in het zwembad (ook al kun je dat zien als vreemdgaan) was zeer onrespectvol richting haar toe. Zeker als je al 6 jaar samen bent. Plus hij is veel verder gegaan met Saartje dan Jolien met Karim. Eng mannetje idd. :(

Lisa is hypocriet, schijnheilig, achterbaks. Hopelijk zegt Merijn haar flink de waarheid bij het vuurkamp. Echter, de aanleiding dat ze meededen aan het programma omdat zij er achter kwam dat hij zich ophield met andere vrouwen. Het lijkt wel alsof zij dit programma heeft gebruikt als soort van “wraak” naar hem toe. Al zal het ook wel in haar ware aard liggen. Misschien is dit wel wat vergaand denken, maar je weet het met dit soort mensen nooit, lol.

Lize en Rosanna hebben gewoon elk ding van hun vriendjes gebruikt om te rechtvaardigen naar een ander toe te trekken. Niels ging misschien dan wel te ver, maar had spijt, dat zag Rosanna op de laatste beelden. Ipv te vechten voor hem duikt ze met Mr. Dikke Pik het bed in. De soap die erna ontstaat op social media is natuurlijk smullen. :9 En Jefferson is nog gewoon een jongetje van 21, zichzelf nog aan het ontdekken, af en toe een onhandige opmerking makende dat die meiden hem opgeilen, en hij ging pas de fout in toen hij Lize te ver zag gaan. Die twee passen gewoon niet bij elkaar.

Ik vond trouwens die opmerking van Jolien na het zien van die laatste beelden wel geniaal: "Ik zou haar neusring door haar fucking lelijke neus willen halen" _O_ Ze verdient beter.

[ Bericht 4% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 06-04-2017 11:37:24 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_170038785
ik ben allergisch geworden voor elke deelneem(st)er met uitzondering van niels merijn en jolien.

vooral die lize en lisa zijn zo hypocriet. zag r laatst lopen lisa op spui met weer een andere guy. waande zich echt miss moss.echt zon achterbaks type, kan zonlicht niet verdragen. terwijl ze juist beelden zag van een voorbeeldige merijn. en lize heeft gewoon alles wat een vrouw onaantrekkelijk maakt voor mij echt alles. onschuldigheden uitvergroten om een vrijbrief voor primitieve verlangenswensen te crëeren. bah bah.

en herbert is narcist eerste klas.
  donderdag 6 april 2017 @ 13:03:24 #216
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170039774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er pas bij de ontmoeting tussen Herbert en Jolien achter kwam wat voor naar mannetje dat is. Ik heb de kennismakingsaflevering niet gezien, maar had niet eerder begrepen dat hij al zo vaak is vreemdgegaan. Ze kreeg wel even crazy eyes toen ze daar over begon tegen hem.

Maar ze is helemaal in zijn macht en wanhopig om bij hem te blijven... Oprecht zonde van zo'n mooie meid, maar ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt (zeker als ze nu nog bij elkaar zijn).

:')
吴 曼 迪
  donderdag 6 april 2017 @ 13:26:11 #217
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_170040284
quote:
17s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Is dat zijn motief om met dat meisje naar bed te zijn gegaan :?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_170040556
Ik loop nog wat achter vergeleken met de rest hier, vanavond aflevering 10 kijken *O*

Helaas kan ik volgende week aflevering 11 niet zien. Dus dan maar op stream kijken :)
pi_170043411
Die Herbert is net zo'n illegale mexicaan die in de US staat te wachten op werk aan de Walmart.
pi_170046318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Aflevering 10 en 11 nog niet gezien, maar kijk er wel naar uit. *O*

Herbert heeft de naïeve Jolien gewoon in zijn macht. Hij kan alles doen wat hij wil. Ook zijn reactie nav Joliens beelden in het zwembad (ook al kun je dat zien als vreemdgaan) was zeer onrespectvol richting haar toe. Zeker als je al 6 jaar samen bent. Plus hij is veel verder gegaan met Saartje dan Jolien met Karim. Eng mannetje idd. :(

Lisa is hypocriet, schijnheilig, achterbaks. Hopelijk zegt Merijn haar flink de waarheid bij het vuurkamp. Echter, de aanleiding dat ze meededen aan het programma omdat zij er achter kwam dat hij zich ophield met andere vrouwen. Het lijkt wel alsof zij dit programma heeft gebruikt als soort van “wraak” naar hem toe. Al zal het ook wel in haar ware aard liggen. Misschien is dit wel wat vergaand denken, maar je weet het met dit soort mensen nooit, lol.

Lize en Rosanna hebben gewoon elk ding van hun vriendjes gebruikt om te rechtvaardigen naar een ander toe te trekken. Niels ging misschien dan wel te ver, maar had spijt, dat zag Rosanna op de laatste beelden. Ipv te vechten voor hem duikt ze met Mr. Dikke Pik het bed in. De soap die erna ontstaat op social media is natuurlijk smullen. :9 En Jefferson is nog gewoon een jongetje van 21, zichzelf nog aan het ontdekken, af en toe een onhandige opmerking makende dat die meiden hem opgeilen, en hij ging pas de fout in toen hij Lize te ver zag gaan. Die twee passen gewoon niet bij elkaar.

Ik vond trouwens die opmerking van Jolien na het zien van die laatste beelden wel geniaal: "Ik zou haar neusring door haar fucking lelijke neus willen halen" _O_ Ze verdient beter.
Die Niels had geen spijt. Toen de camera's - in zijn beleving niet draaiden - ging ie weer de fout in met Parastoo. Dus die spijt was gewoon onzin.
pi_170047104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 18:27 schreef Status het volgende:

[..]

Die Niels had geen spijt. Toen de camera's - in zijn beleving niet draaiden - ging ie weer de fout in met Parastoo. Dus die spijt was gewoon onzin.
Die had vooral angst voor haar vreemdgaan.
pi_170047253
Jolien is ook sneaky met Karim vanavond :)
SOONY
  donderdag 6 april 2017 @ 19:25:05 #223
174940 W00fer
Maar echt
pi_170047678
Ben ik de enige die bij Pommeline of Pommelien dacht aan zo'n lief schattig meisje :@
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_170047916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef W00fer het volgende:
Ben ik de enige die bij Pommeline of Pommelien dacht aan zo'n lief schattig meisje :@
Nee O+
SOONY
  donderdag 6 april 2017 @ 20:33:19 #225
36321 Donder
& bliksem
pi_170049518
*O*

Vandaag wordt er toch eentje uit elkaar getrokken tot bloedens toe?? ~O>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')