Jullie, wij zijn één FOK!quote:Op woensdag 5 april 2017 21:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, pas rond 23.00 kunnen jullie het zien denk ik.
voordeel van belg te zijnquote:Op woensdag 5 april 2017 21:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen, pas rond 23.00 kunnen jullie het zien denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde stream die ik eerder postte voor ep10 en werkt prima, mocht hij overbelast zijn, F5 en geef even de tijd om hem te laden
(Y)
quote:Op woensdag 5 april 2017 23:13 schreef chiren het volgende:
Ik kijk ep 11 nu via deze streamYes doet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde stream die ik eerder postte voor ep10 en werkt prima, mocht hij overbelast zijn, F5 en geef even de tijd om hem te laden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Absoluut, zelden zoiets hopeloos gezien als zijn redenatie en haar reactie eropquote:Op woensdag 5 april 2017 22:41 schreef Status het volgende:
Die Jolien moet echt weg bij Herbert. Wat een verschrikking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op donderdag 6 april 2017 01:30 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11Lisa? (streams niet gekeken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
Echt verschrikkelijk pijnlijk. Het is zo'n vrouw die zich de tering in zou laten slaan en vervolgens zelf haar excuses aan zou bieden.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:14 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Absoluut, zelden zoiets hopeloos gezien als zijn redenatie en haar reactie erop
vuurkampquote:Op donderdag 6 april 2017 00:20 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat ze die beelden/geluiden van Jolien niet lieten horen op het laatste kampvuur, maar dan was ze waarschijnlijk in het kampvuur gesprongen.![]()
![]()
Herbert
Hij had haar erin gegooid, gok ik eerder.quote:Op donderdag 6 april 2017 00:20 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat ze die beelden/geluiden van Jolien niet lieten horen op het laatste kampvuur, maar dan was ze waarschijnlijk in het kampvuur gesprongen.![]()
![]()
Herbert
Vreemdgaan weten we, maar waar komt t in elkaar slaan vandaan?quote:Op donderdag 6 april 2017 08:26 schreef Status het volgende:
Snap overigens de waardering van jongetjes hier voor zo'n Herbert niet. Het is gewoon een mishandelaar die de macht heeft over een onzeker en naïef meisje, is aan alles te zien. En zij heeft de capaciteiten niet om weg te gaan, maar houdt eraan vast. Of hij nou 10x vreemdgaat of haar 10x in elkaar slaat. Niks stoers of tofs aan. Alleen maar ontzettend treurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |