abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170031747
Die Jolien moet echt weg bij Herbert. Wat een verschrikking.
pi_170032274
Weer drama stream op rtl xl. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2017 23:07:56 ]
pi_170032436
Ik kijk ep 11 nu via deze stream

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde stream die ik eerder postte voor ep10 en werkt prima, mocht hij overbelast zijn, F5 en geef even de tijd om hem te laden :)
(Y)
pi_170032802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 23:13 schreef chiren het volgende:
Ik kijk ep 11 nu via deze stream

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde stream die ik eerder postte voor ep10 en werkt prima, mocht hij overbelast zijn, F5 en geef even de tijd om hem te laden :)
Yes doet het! ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170033412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:41 schreef Status het volgende:
Die Jolien moet echt weg bij Herbert. Wat een verschrikking.
Absoluut, zelden zoiets hopeloos gezien als zijn redenatie en haar reactie erop
  donderdag 6 april 2017 @ 00:16:41 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170033453
Die Lize wat een stom wijf.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 6 april 2017 @ 00:19:06 #187
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170033487
Herbert :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Beetje ongezonde relatie.
吴 曼 迪
pi_170033495
Jammer dat ze die beelden/geluiden van Jolien niet lieten horen op het laatste kampvuur, maar dan was ze waarschijnlijk in het kampvuur gesprongen. _O- :')

Herbert _O_
  donderdag 6 april 2017 @ 00:56:37 #189
268260 Dr.Mikey
pi_170033857
Wat een mongool die Herbert zelf neuken en dan haar kwalijk nemen dat ze zoent ?
R.I.P DTS.
pi_170033899
Die Jolien is echt zo verliefd op Herbert. Volgens mij is zij degene die kwaad moet zijn, niet hij...
pi_170034043
Die relatie had nooit 6 jaar mogen duren. :N
  donderdag 6 april 2017 @ 01:23:32 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170034060
Volgens mij zijn ze ook nog steeds samen, dat vind ik nog het ergste.
吴 曼 迪
  donderdag 6 april 2017 @ 01:30:42 #193
174940 W00fer
Maar echt
pi_170034098
Aflevering 11

SPOILER
Friettent dikke Willie, met Willie
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 07:28:37 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170034735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 01:30 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 11

SPOILER
Lisa? (streams niet gekeken)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 april 2017 @ 08:12:05 #195
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_170035030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 07:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lisa? (streams niet gekeken)
Lisa is echt een mongool ja
pi_170035066
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 00:14 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

Absoluut, zelden zoiets hopeloos gezien als zijn redenatie en haar reactie erop
Echt verschrikkelijk pijnlijk. Het is zo'n vrouw die zich de tering in zou laten slaan en vervolgens zelf haar excuses aan zou bieden.

Misschien al weleens gebeurt, die jongen is sowieso niet pluis.
pi_170035086
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 00:20 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat ze die beelden/geluiden van Jolien niet lieten horen op het laatste kampvuur, maar dan was ze waarschijnlijk in het kampvuur gesprongen. _O- :')

Herbert _O_
vuurkamp
pi_170035097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 00:20 schreef tralalala het volgende:

Herbert _O_
Hij had haar erin gegooid, gok ik eerder.
pi_170035127
Snap overigens de waardering van jongetjes hier voor zo'n Herbert niet. Het is gewoon een mishandelaar die de macht heeft over een onzeker en naïef meisje, is aan alles te zien. En zij heeft de capaciteiten niet om weg te gaan, maar houdt eraan vast. Of hij nou 10x vreemdgaat of haar 10x in elkaar slaat. Niks stoers of tofs aan. Alleen maar ontzettend treurig.
  donderdag 6 april 2017 @ 09:12:23 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_170035421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:26 schreef Status het volgende:
Snap overigens de waardering van jongetjes hier voor zo'n Herbert niet. Het is gewoon een mishandelaar die de macht heeft over een onzeker en naïef meisje, is aan alles te zien. En zij heeft de capaciteiten niet om weg te gaan, maar houdt eraan vast. Of hij nou 10x vreemdgaat of haar 10x in elkaar slaat. Niks stoers of tofs aan. Alleen maar ontzettend treurig.
Vreemdgaan weten we, maar waar komt t in elkaar slaan vandaan? :?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 09:25:43 #201
16180 crew  CoolGuy
pi_170035536
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:18 schreef Status het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk pijnlijk. Het is zo'n vrouw die zich de tering in zou laten slaan en vervolgens zelf haar excuses aan zou bieden.

Misschien al weleens gebeurt, die jongen is sowieso niet pluis.
Herbert is echt een naar mannetje. Goed, Jolien heeft zelf ook fouten gemaakt, dus zó onschuldig is ze niet. Ik bedoel, ze moet niet doen alsof ze niet weet wat er aan de hand is als zij in het zwembad met meiden heeft lopen zoenen en tegen die ene gozer zegt dat ze hem lekker vindt etc, maar uiteindelijk, als je naar hun relatie kijkt, is zij helemaal niet opgewassen tegen hem.

Ik kijk vanavond afl 10 (denk ik dat het is) dus 11 is in NL pas volgende week aan de beurt, maar wat ik echt hoop is dat die Lisa flink de waarheid gezegd krijgt door Merijn. Goed, Merijn is ook niet netjes, maar die Lisa is echt een geniepig wijf.
pi_170035556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 08:26 schreef Status het volgende:
Ik ben het hier mee eens....
En dan zeggen: je weet hoe ik ben.
Ja misschien moet je dan gewoon lekker single blijven. Wat een pannenkoek. En Jolien is gewoon oneindig naïef. Mooie meid verdient zoveel beter in dit geval
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2017 09:29:50 ]
  donderdag 6 april 2017 @ 09:35:16 #203
268260 Dr.Mikey
pi_170035654
Lisa Lise en Herbert zijn alle drie enge wijven.

Jefferson Marijn en Jolien zijn de slachtoffers in deze relaties.
R.I.P DTS.
  donderdag 6 april 2017 @ 10:03:04 #204
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_170036027
Jolien is zo ongelooflijk naïef, logisch dat Herbert kan doen wat hij wilt.
pi_170036093
Misschien is Jolien ook wel een notoire vreemdganger, ze liegt er ook gewoon om.
pi_170036152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 09:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lisa Lise en Herbert zijn alle drie enge wijven.

Jefferson Marijn en Jolien zijn de slachtoffers in deze relaties.
Vind die Lize ook niet helemaal oké idd. Beetje hypocriet. Je kunt wel zeggen dat je niet meteen seks hebt gehad, maar je hing meteen om die Ken zn nek.

En ook Merijn vind ik fout trouwens. Net als Lisa. Schijnheilig. Maar dat ben ik.
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:28:54 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_170036592
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:09 schreef Status het volgende:

[..]

Vind die Lize ook niet helemaal oké idd. Beetje hypocriet. Je kunt wel zeggen dat je niet meteen seks hebt gehad, maar je hing meteen om die Ken zn nek.

En ook Merijn vind ik fout trouwens. Net als Lisa. Schijnheilig. Maar dat ben ik.
Ze zijn allemaal niet van onbesproken gedrag.

Maar Lize, inderdaad, die was gewoon vanaf dag 1 onder de indruk van Ken, en maakte het dingetje dat Jefferson toen deed véél groter dan het was, om daarmee te rechtvaardigen dat ze naar Ken toe trok.

Overigens net als Rosanna. Wat een kutwijf is dat zeg. Sure, Niels maakte een grove fout door die shit met Parastoo te doen, maar ook Rosanna zocht gewoon een excuus om legaal met Alex aan te pappen. Ze was 'helemaal klaar met die jongen' en weet ik veel wat allemaal, en dan nadat ze d'r binnenvoering kapot heeft laten trekken door Alex 'vergeeft' ze Niels ineens.

Man man man, het is allemaal zo doorzichtig. En toch mooi om naar te kijken :')
pi_170036820
Dat van Lize was idd overduidelijk, maar ik begrijp ook dat je niet met iemand verder wil die al die chicks ophemelt alsof het godinnen zijn. Maar ja dit kwam haar gewoon goed uit; ze vindt die Ken leuk. Ach ja, is misschien ook wel beter dat ze uit elkaar zijn toch? Die Jefferson is echt nog een kindje, zij is wat volwassener en ook wat zeikerig trouwens.. Hij is wat losser.

En die Rosanna tsja. Die Niels was gewoon fout en zij heeft zich laten paaien door Alex. Ze is volgens mij niet de slimste, wilde een soort van wraak ofzo. Wat ik niet begrijp trouwens, maar goed.

Niemand is hier echt netjes geweest idd. Het lijkt wel alsof iedereen het na een weekje gezien had.

Lisa is Haroon nummer 2 trouwens, was ook echt verbaasd dat alles was opgenomen. Of ze is echt de weg kwijt geweest door alcohol. Dat ze met een meisje had gezoend wist ze nog wel, maar ze wist niet dat Merijn dat erg zou vinden (anders had ze dat ook wel buiten de camera gedaan gok ik :P).
  Moderator donderdag 6 april 2017 @ 10:50:57 #209
16180 crew  CoolGuy
pi_170037076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:39 schreef Status het volgende:
Dat van Lize was idd overduidelijk, maar ik begrijp ook dat je niet met iemand verder wil die al die chicks ophemelt alsof het godinnen zijn. Maar ja dit kwam haar gewoon goed uit; ze vindt die Ken leuk. Ach ja, is misschien ook wel beter dat ze uit elkaar zijn toch? Die Jefferson is echt nog een kindje, zij is wat volwassener en ook wat zeikerig trouwens.. Hij is wat losser.

En die Rosanna tsja. Die Niels was gewoon fout en zij heeft zich laten paaien door Alex. Ze is volgens mij niet de slimste, wilde een soort van wraak ofzo. Wat ik niet begrijp trouwens, maar goed.

Niemand is hier echt netjes geweest idd. Het lijkt wel alsof iedereen het na een weekje gezien had.

Lisa is Haroon nummer 2 trouwens, was ook echt verbaasd dat alles was opgenomen. Of ze is echt de weg kwijt geweest door alcohol. Dat ze met een meisje had gezoend wist ze nog wel, maar ze wist niet dat Merijn dat erg zou vinden (anders had ze dat ook wel buiten de camera gedaan gok ik :P).
Die Alex, die wilde heel graag snugger overkomen, toen ie dat gesprek had met Rosanna.

"Roos, luister...jouw vriend is te dom en te jong om niet in te schatten waar de waarde van een relatie in het leven is". Ik moest een beetje spugen toen ie dat zei, en ik vond de burn van Rosanna toen wel mooi want Niels is een jaar ouder dan Alex.

Maar die Rosanna dan ook nog zeggen van 'ja, hij heeft het echt goed met mij voor' of iets in die richting zei ze. Dan denk ik joh kom óp zeg, hoe naief kun je zijn. Allemaal die gasten daar in dat vrouwenkamp zijn zo doorzichtig als wat, die willen allemaal gewoon scoren, en meer niet. Als je dat niet ziet wíl je naief zijn als vrouw, of je bent echt een domme gans.
  donderdag 6 april 2017 @ 10:51:55 #210
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_170037108
Ik moet zeggen dat ik er pas bij de ontmoeting tussen Herbert en Jolien achter kwam wat voor naar mannetje dat is. Ik heb de kennismakingsaflevering niet gezien, maar had niet eerder begrepen dat hij al zo vaak is vreemdgegaan. Ze kreeg wel even crazy eyes toen ze daar over begon tegen hem.

Maar ze is helemaal in zijn macht en wanhopig om bij hem te blijven... Oprecht zonde van zo'n mooie meid, maar ik denk niet dat dat ooit nog anders wordt (zeker als ze nu nog bij elkaar zijn).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')