quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eerste beelden aflevering 11 (hereniging koppels in Thailand):Ik ben wel blij dat de goede personen boos zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitties tot en met afgaande op deze promo.![]()
Dat doe ik dus ook nu. Het eindeloos terugblikken en rekken. Hooguit 8 minuten per aflevering zijn leuk om te kijken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:35 schreef Donder het volgende:
[..]
Ik luister alleen.. Kijk alleen bij hevige seksgeluiden of slaande ruzie..
Ja dat heb ik ook bij mijn status staanquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:40 schreef F1gamer het volgende:
Facebook status: ingewikkeld
bestaat iet dan op facebook?
Wat en met wie had zij wat gedaan ook alweer? Ben pas vanaf vorige week ingehaaktquote:
met twee vrouwen gezoend (lize en lisa)quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat en met wie had zij wat gedaan ook alweer? Ben pas vanaf vorige week ingehaakt
Ze had toch lopen zoenen met die andere meiden in een dronken bui?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat en met wie had zij wat gedaan ook alweer? Ben pas vanaf vorige week ingehaakt
Ojaquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
met twee vrouwen gezoend (lize en lisa)
Zoenen met Lisa en Lize. Met Karim in het zwembad gekutquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |