Misschien omdat iedereen je al geblokt heeft? Je ziet de posts dan niet slimpiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen jou erover posten.
Niet echt. Ik vind dat je FVD niet echt op het spectrum kan plaatsen. Beetje midden dan als het toch noetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, is de FvD een rechtse partij? Een vriend van mij gelooft het niet.
Ik haat die gast.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Caland het volgende:
Viggo Waas is ook zo'n mongool waarvan niemand nou echt weet waarvan hij bekend is.
Ja, hij kon Johan Cruijff goed imiteren. Maar dat kan iedereen die z'n neus dicht kan knijpen
Optyven, gauw
FvD is een NSDAP/Witte leger partijquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als jezelf op GL stemt dan is het een rechtse partij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waar zou jij het CDA bijvoorbeeld plaatsen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet echt. Ik vind dat je FVD niet echt op het spectrum kan plaatsen. Beetje midden dan als het toch noet
Smerige facistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet echt. Ik vind dat je FVD niet echt op het spectrum kan plaatsen. Beetje midden dan als het toch noet
Eigen nichtjes pakken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FvD is een NSDAP/Witte leger partij
Genot weer allen
twitter:WatKostT twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:51:21Mensen gooi géén stenen naar Wilders. Dat is zonde van de stenen. Maar wat een topper die Anne Fleur! #pauw #wilders #annefleur reageer retweet
Gelukkig voor iedereen hier stem ik niet op Jesse zijn partij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als jezelf op GL stemt dan is het een rechtse partij.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen je al geblokt heeft? Je ziet de posts dan niet slimpie
Veel linkse punten maar ook rechtst. Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Van dit soort mensen ga je toch spontaan Trump stemmenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
twitter:WatKostT twitterde op dinsdag 28-03-2017 om 23:51:21Mensen gooi géén stenen naar Wilders. Dat is zonde van de stenen. Maar wat een topper die Anne Fleur! #pauw #wilders #annefleur reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |