Cillessen is ook een betere keeper maar is van uit vorm bij Ajax naar bank van Barca gegaan dus logisch dat hij niet speelt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand riep net dat Cillessen beter is. Roland en ik hebben daar smakelijk om moeten lachen.
OP NAAR FB.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is dat voor onzin dat mijn TT wordt aangepast?![]()
![]()
Tete speelt ook nooit bij Ajax. 1 competitieduel sinds augustusquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Cillessen is ook een betere keeper maar is van uit vorm bij Ajax naar bank van Barca gegaan dus logisch dat hij niet speelt.
Nee, dit is geen goede.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je moeder was het daar gisteravond niet mee eens.
Kan er geen kut van.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:31 schreef franske19 het volgende:
[..]
Cillessen is ook een betere keeper maar is van uit vorm bij Ajax naar bank van Barca gegaan dus logisch dat hij niet speelt.
Blijft ie bij AC Milan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat ie niet naar Juve komt, die keeper.
Als hij wat ouder is wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef Rabieluh het volgende:
Jammer dat ie niet naar Juve komt, die keeper.
Stop hier maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ik mijn broek omlaag deed.
Hij was daar nogal stellig in en Milan blijft een geweldige club.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |