Het is ook heel moeilijk om 11 spelers een partijtje en een rondootje met elkaar te laten doen...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:55 schreef Klummie het volgende:
Gullit is prima als bc, je moet 'm alleen niet laten trainen.
Won toen wel de FA cup.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
AC Milan op zijn CV. Een grotere club dan die op het palmares van Gullit.
Ja Gullit was speler/trainer bij Chelsea, maar dat was toen geen hoogvlieger.
Daarna haalde hij weer de finale met Newcastle.quote:Op woensdag 29 maart 2017 09:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor loting hij toen had
Mee eens, maar het ging er over dat Seedorf zogezegd geen club had getraind.quote:Op woensdag 29 maart 2017 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna haalde hij weer de finale met Newcastle.
Ik wil nog niet zeggen dat het een goede trainer is hoorMaar absoluut meer 'gepresteerd' dan Seedorf.
Hij deed het bij ons echt fantastisch jaquote:Op woensdag 29 maart 2017 06:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is ook heel moeilijk om 11 spelers een partijtje en een rondootje met elkaar te laten doen...
dat kan gullit echt niet ...iemand die met de beste trainers van de wereld op het veld heeft gestaan kan geen elftal trainen hahahaha hoe debiel zijn die mensen die dat roepen....
echt moeilijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gullit en slim. Mooie trollquote:Op woensdag 29 maart 2017 12:09 schreef Brammess het volgende:
Gullit komt bij mij altijd wel erg slim over bij MOTD, altijd zinnige punten.
Vind 'm altijd uitblinken in open, of liever gezegd, ontbrekende deuren. "They have to play more accurate", "Play the ball faster", "If it doesn't work one way, try another".quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo goed eerlijk gezegd, alleen zie ik hem soms op MOTD verschijnen.
Dat maakt iemand nog geen geschikt trainer. Je kunt nog zoveel weten van voetbal, maar kun je het ook overbrengen? Heb je een groep spelers onder controle? Kun je ze motiveren? Voor jouw en het team door het vuur laten gaan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:09 schreef Brammess het volgende:
Gary Neville ook.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:09 schreef Brammess het volgende:
volgens mij heeft gullit nog een aardige opleiding ten opzichte van een hoop voetballers...quote:
Alsof er ook maar iemand is die die wedstrijd van gisteren boeide..quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:40 schreef Syntix het volgende:
De media die nu niet Hoedt fileren, maar wel een jongen van 17 afgelopen zaterdagDie 2 doelpunten gisteren waar duidelijk de fout van Hoedt
Die voetbalt zelfs in Italië
frenkie word goede clubspeler voor zwolle ofzo donder op manquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef MichelWuyts het volgende:
Middenveld over 2 jaar:
Kadioglu- Frenkie de Jong - Ramselaar
Dit zijn de soort spelers welke we nodig hebben. De eerste 2 missen allen nog wat fysiek, maar voetballend vermogen genoeg en hebben alle 3 een goede kop erop.
Kadioglu is toch geen toekomstig Oranje-materiaal. Van die andere twee moet ik het ook nog maar zien hoe die zich ontwikkelen, al hebben ze wel talent ja.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:36 schreef MichelWuyts het volgende:
Middenveld over 2 jaar:
Kadioglu- Frenkie de Jong - Ramselaar
Dit zijn de soort spelers welke we nodig hebben. De eerste 2 missen allen nog wat fysiek, maar voetballend vermogen genoeg en hebben alle 3 een goede kop erop.
Frenkie duidelijk nooit zien spelen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
frenkie word goede clubspeler voor zwolle ofzo donder op man
Hij heeft een heerlijke techniek. Kan iemand passeren en heeft een drive. Ook pas 17 jaar. Is ook bij jong oranje teams uitblinker.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kadioglu is toch geen toekomstig Oranje-materiaal. Van die andere twee moet ik het ook nog maar zien hoe die zich ontwikkelen, al hebben ze wel talent ja.
Die is er dus ook niet bij in juni dunkt mij.twitter:BenDinnery twitterde op donderdag 30-03-2017 om 14:38:27Virgil van Dijk will NOT play again this season. The #SaintsFC centre-back has been sidelined since damaging ankle… https://t.co/w9Sp5GhhQp reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |