….quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Joezi het volgende:
Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben
Onderschat San Marino niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Oldground het volgende:
Waarom oefenen we tegen Italië? Kunnen beter tegen San Marino spelen, nu zak je alleen maar verder af.
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:15 schreef Joezi het volgende:
Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben
Kan wel kloppen met al dat boe-geroep als Nederland speelt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.
ik denk dat die zondag grimmiger zal zijn....quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de sfeer in het stadion ook zo grimmig?
Of een lage schoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar Nederland is weer het bewijs dat een land de vorm van een koeienhoofd kan hebben.
Dat is altijd zo in de Arena.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk anders met een grimas naar de wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwege Seedorf is deze wedstrijd grimmeneger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat die zondag grimmiger zal zijn....
Jammer dat deze grap die ik al eerder maakte zo slecht wordt begrepen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |