doe niet zo dom manquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef Joezi het volgende:
Eerlijk is eerlijk, NL doet niet onder voor ITA
Ik help ze graag weer op gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oooooh ja. Mijn hersens zijn kapot.
ik kijk alleen nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
He maat. Fijn dat jij er nu ook bent.
Als het je hier niet bevalt dan tieft je toch op naar dat Italië van je! Stik in je pasta!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo dom man
dit is vriendschappelijk
bij een echte wedstrijd eten die itialianen nederland op
Hou eens op. Gvd man, eng eng eng.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon al weer bijna 10 jaar geleden![]()
![]()
Het was duidelijk aan het niveau te merken dat jij niet van de partij was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk al uit naar de haxball sessie van na de wedstrijd
Ik had net een wereldgoal gemaakt. Een soort Robben sprintquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was duidelijk aan het niveau te merken dat jij niet van de partij was.
wtf moet dit voorstellen man....ik lust helemaal geen pasta...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het je hier niet bevalt dan tieft je toch op naar dat Italië van je! Stik in je pasta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |