Toornstra er nog in voor Klaassen en het gaat nog ergens op lijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef Keyos het volgende:
Middenveld lijkt wel beter te staan met Tonnygod daar ipv Schrootman.
Wist jij dat hij toen jarig was?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wesley Sneijder, straks de enige in het veld die erbij was op het ek 2008 waarin NLD de Italianen vernederden
Ik kan me daar niets van herinneren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wesley Sneijder, straks de enige in het veld die erbij was op het ek 2008 waarin NLD de Italianen vernederden
De ontbrekende schakel bij Ajax zou ik het probleem van Ajax niet willen noemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit van wouters gehoord of van de pittbull bij ajax...
de ontbrekende schakel bij ajax op dit moment
Dat is het! Eureka!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Precies de spelers dat Nederland mistquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit Italie heeft me ook een paar kut spelers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |