Ja, dan krijg je vanzelf meer ruimte zelf. Weet niet wat het was vandaag, ik stond zelf telkens op de verkeerde plek. En paar blundersquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Geen probleem Scurmmie. Je merkt gewoon wanneer Davy niet mee doet je zelf gewoon minder presteert. Ik als amateur merk dat echt. Wanneer je met Davy speelt haalt hij echt het beste in je naar boven
Eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had erg veel mazzel dat ik jouw team kwam versterken toen het 1-1 stond
Ik vind jou en Messi echt goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had erg veel mazzel dat ik jouw team kwam versterken toen het 1-1 stond
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begin het seizoen was hij tweede aanvoerder achter Rooney bij United.
Mja, voetballend is het natuurlijk compleet niks, valt wat voor te zeggen.quote:
Filosofie is eng op dit forum.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mja, voetballend is het natuurlijk compleet niks, valt wat voor te zeggen.
Is die linkerkale niet die schurk in Home Alone?quote:
Hij brengt verder toch niks, hij ziet nooit iets, hij geeft geen pass, komt niet op.quote:
En slaanquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat Vilhena zo rood pakt met een elleboog. Fuck de KNVB.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getildquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou ook wel lekker zijn ja. Al heb ik er ook wel weer zin in, gaat weer een topshow worden met die laatste actie van de aanklagerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Benthem zich morgen ziek meldt en dat het over dit weekend heen wordt getild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |