hoe laat maatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
ik ga rijdende rechter kijken denk ik
over 2 a 3 minutenquote:
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.quote:
Doe eens normaal manquote:
Ik dacht ook het debuut.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
Derde interland? Dat heb ik echt compleet gemist dan
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.
Verhoek met het heimwee verhaalquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt waar, liet zelden wat zien bij ons. Tegenovergestelde van Verhoek, die speelde bij ons (1 seizoen) de pannen van het dak en raakte daarna geen knikker meer.
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om vervolgens in India terecht te komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.
Klopt, die keerde bij de Hoornbrug al om.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kreeg al heimwee ter hoogte van Voorburg.
Verhoek is werkelijk het slechtste ongeveer wat ik ooit in een Feyenoord shirt heb zien spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Verhoek met het heimwee verhaal![]()
Pune FC godenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Om vervolgens in India terecht te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |