Jezus Scrumquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Scrummie het volgende:
Oh he, was dat in Zwitserland niet met het wonder van Bern ofzo?
Deze post liet me glim, eh.. grimlachenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk anders met een grimas naar de wedstrijd.
7/10quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet de snelste vanavond. Zal je moeder blij mee zijn straks.
nee hij pompt andere dingenquote:
Dost tegen Italiaanse verdedigers, doe maar niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:17 schreef BB-King het volgende:
Wordt het niet tijd om de topscorer van Portugal in te brengen?
Geef je wel netjes haar kunstgebit terug?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.historien.nl/das-wunder-von-bern/quote:Het EK voetbal 2008, Nederland wint in Bern op grootse wijze van Italië met 3-0. Op 13 juni speelt Nederland opnieuw in Bern, ditmaal tegen Frankrijk en wint maar liefst met 4-1. NOS presentator Tom Egbers spreekt van het tweede en derde ‘Wonder van Bern’. Het eerste Wonder van Bern vond plaats bij het wereldkampioenschap voetbal 1954 in Zwitserland: Duitsland-Hongarije.
Wel belangrijk voor het kampioenschap, de spanning moet terug.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
kut grim gaat nog feyenoorders inbrengen
sukkel
KNJB!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
kut grim gaat nog feyenoorders inbrengen
sukkel
Visionairs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik wisten al toen Toornstra bij Ado speelde dat hij ooit in Oranje terecht zou komen.
[img]bedankt :)[/img]quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
http://www.historien.nl/das-wunder-von-bern/
Wel serieus een van de beste spelers die ik bij ADO heb zien spelen. Naast Bulykin.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik wisten al toen Toornstra bij Ado speelde dat hij ooit in Oranje terecht zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |