Kostas was ook gewoon geselecteerd als ie Nederlander was lijkt me.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef TLC het volgende:
Kunnen ze Lamprou van Willem II niet in de goal zetten ? veel slechter kan het niet uitpakken
waarvan akte.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef Razor21 het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen puur voor de leedvermaak. Normaal kijk ik nooit vriendschappelijke interlands.
Dan liever Jeroen "pizza" Verhoeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:26 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk dat Pasveer niet is geselecteerd.
Nee hoor, hij speelt een potje voetbal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef KingRadler het volgende:
Blind zal nu wel zijn geld aan het tellen zijn
In moskeeen zie ik genoeg volwassen mannen gebbetjes zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volwassen mannen die gebbetje zeggen
Oke nou doeiquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Dat mensen überhaupt nog naar het Nederlands elftal kijken![]()
Na de aanstelling van Blind was ik al afgehaakt. Dit is toch diep treurig. Heb gewoon medelijden met Robben dat zo'n wereldspeler met dat stel heikneuters moet spelen.
bedoelde Dannyquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij speelt een potje voetbal.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch heb ik hem liever in mijn team dan een weglopende jodenneus als jij.
Je zou 10 minuten geleden al gestopt zijn met kijken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
vermoeide wedstrijd weer dit
dit oranje wint niet van België onder 19
Daarom is je moeder dus niet thuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Blind begraaft waarschijnlijk nu in een hoop coke en een stel dure hoeren
Niet zo zuur doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Na de aanstelling van Blind was ik al afgehaakt. Dit is toch diep treurig. Heb gewoon medelijden met Robben dat zo'n wereldspeler met dat stel heikneuters moet spelen.
Tegen Italie te gevaarlijk, die beloven hem pizza'squote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan liever Jeroen "pizza" Verhoeven.
Fred Grim heeft grote clubs getraind. Vertrouwen is groot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:28 schreef Achterhoker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |