dat niet neequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt
Leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
ik kijk vanaf nu ook mee!
Wi'j zult d'r eem'n poar van de dop verlossen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Na een paar kistjes met groene knuppels wordt het vanzelf wel gezellig
Dit zal keihard aankomen in Italië.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Als Italië gelijk speelt of verliest tegen dit Oranje dan neem ik ze niet meer serieus.
Wie is die held?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij dat KingRoland mee kijkt, jammer dat onze held niet speelt.
Als Nederland wint post jij 48 uur niet op FOK.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Als Italië gelijk speelt of verliest tegen dit Oranje dan neem ik ze niet meer serieus.
Niemand neemt Oranje serieus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef Vasion het volgende:
Hoe gunstig is 1-1 voor Oranje in de kwalificatie?
Oei, daar zullen ze niet van terug hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Met wat schaaltjes bruin fruitquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wi'j zult d'r eem'n poar van de dop verlossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |