GROOT STERK FYSIEK PASSIEquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Mr.N het volgende:
Strootman
Ik begrijp niet wat mensen in hem nou zien
Blij dat jij de voorzet geeft. Hier zit er nog zo eentje die hem niet kentquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had nog nooit van hoedt gehoord.....tot zaterdag...
ik dacht dat het een eredivise speler was ofzo
ja maak me maar af![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had nog nooit van hoedt gehoord.....tot zaterdag...
ik dacht dat het een eredivise speler was ofzo
ja maak me maar af![]()
Staat daar prima naast Klaassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat is die Strootman toch een partijtje lelijk hé. Man man man. Wat een kop.
Omdat die er geen kut van kan! Haha wat dacht jij dan?quote:
Vandaag kreeg iemand hem bij 30 seconds. Was een vrouw, dus ze wist niet hoe ze hem moest omschrijven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
zie je het al voor je als je sex hebt met die kerel. Constant die kop aankijken. Kan je beter een zak over de kop trekken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
rare zinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
Waarom kon Oranje deze felheid niet tegen Bulgarije kunnen tonen?
Meneer Harmsengodquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Capello is die man uit Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Sabotage om Blind te lozenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
Antoine van der Linden niet selecterenquote:
Omdat Blind er nog zat, daar moesten ze eerst van af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
wtf is dat van gaal op zijn 80ste ofzoquote:
Maar ze kan de volgende dag wel lekker shoppen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zie je het al voor je als je sex hebt met die kerel. Constant die kop aankijken. Kan je beter een zak over de kop trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |