Schrijf er maar een weblog over.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb net al zes bier weggetikt op de vereniging.
Ik heb 3 borrels gedaan op de zaak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb net al zes bier weggetikt op de vereniging.
M'n tere zieltje kan dat van jou niet hebben, Opper.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was natuurlijk een ginnegapje.
Lekker man, ik kijk al uit naar het WK volgend jaar... (Als we dat überhaupt nog halenquote:
Niets. Daarom zit ik ook hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders? Vriendschappelijke wedstrijd van NL elftal. Daar ga je toch niet heen
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Typisch het volgende:
wtf die site van sbs is echt aids
kan geen streampje vinden
Jammer dat jij dit woord gebruikt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef GGMM het volgende:
Stelling: volwassen mannen die het woord 'ginnegapje' zeggen zijn heel zielig.
Vol met hoolies en ultra's. Genieten!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker man, ik kijk al uit naar het WK volgend jaar... (Als we dat überhaupt nog halen)
Ramptoerist tochquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey vriend, leuk dat je ook kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |