Louis terug zou het beste zijn, maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb buiten Koeman en Van Gaal in de rest geen rotsvast vertrouwen als bondscoach. Als De Boer het wordt, hoop ik dat het pragmatische in zijn ziel toch wint van het filosofische gedeelte.
Wat mij nog doet trekken naar De Boer is zijn pragmatische en vooral in de wedstrijden tegen betere tegenstanders. Hij heeft Juventus verslagen, Barcelona, won op Old Trafford et cetera. Die man is alleen een vreselijke filosoof met een kronkel.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Grote naam? LOL
In Nederland misschien amar voor de rest...doe me een lol zeg
Ik volg het Nederlands elftal niet op de voet, maar dit valt toch wel een beetje mee? Zweden speelden we uit helemaal van de mat, een godswonder dat je daar niet wint. Selectie is matig, maar minimaal gelijkwaardig aan de concurrentie voor de tweede plaats.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
WK gaan we niet halen, dus heeft geen haast.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:35 schreef JanCees het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)r-functie-bondscoach
Ronald Koeman wilt niet
Bedankt Fritsquote:Op maandag 27 maart 2017 10:35 schreef JanCees het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)r-functie-bondscoach
Ronald Koeman wilt niet
Ja, maar daar tegenover stond 5 jaar lang zaaddodend saai voetbal, gebrei zonder eind/doel. Ik weet niet of dat nou 'past' bij het Nederlands Elftal. Dan liever een ten Hag.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij nog doet trekken naar De Boer is zijn pragmatische en vooral in de wedstrijden tegen betere tegenstanders. Hij heeft Juventus verslagen, Barcelona, won op Old Trafford et cetera. Die man is alleen een vreselijke filosoof met een kronkel.
Lekker Grim laten zittenquote:Op maandag 27 maart 2017 12:15 schreef Poepz0r het volgende:
Logisch dat Koeman niet wilt na wat ze hem geflikt hebben 2 jaar terug ofzoLekker Grim laten zitten voorlopig. Deed het bij onder 21 ook prima en hopen op een grote naam ja
Dan liever Ten Cate. Een bondscoach moet wel wat gepresteerd hebben naar mijn idee. Ten Hag is nog te bleu achter zn oren.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:23 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ja, maar daar tegenover stond 5 jaar lang zaaddodend saai voetbal, gebrei zonder eind/doel. Ik weet niet of dat nou 'past' bij het Nederlands Elftal. Dan liever een ten Hag.
Gaat niet gebeuren aangezien ze veel meer tijd nodig hebben om iemand aan te stellen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker Grim laten zitten!
En Grim deed hele domme dingen bij Jong Oranje met z'n opstellingen bijv. dus nee, één wedstrijd is genoeg.
Ik moest 'm googlenquote:Op maandag 27 maart 2017 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan liever Ten Cate. Een bondscoach moet wel wat gepresteerd hebben naar mijn idee. Ten Hag is nog te bleu achter zn oren.
Maar qua jonge trainers sowieso Lijnders > Ten Hag
Je kent Lijnders niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ik moest 'm googlenIk kan dus geen uitspraak doen over of Lijnders of Ten Hag 'beter' is. Ten Cate is imho wel een beetje óver z'n THT, en heeft de afgelopen jaren weinig gepresteerd. Dan toch (zeker voor deze 'tussenperiode') een jonge coach die kan gaan bouwen ipv een ouwe rot die net zo lief thuis centen zit te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |