Nee. Er is een reden waarom ik geld op mijn account stort ipv creditcard/bank te koppelen. Geld = geld.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
Doe niet zo moeilijk en koppel gewoon je creditcard.
welke?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Er is een reden waarom ik geld op mijn account stort ipv creditcard/bank te koppelen. Geld = geld.
Welke?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Er is een reden waarom ik geld op mijn account stort ipv creditcard/bank te koppelen. Geld = geld.
Je was mij net voorquote:
Nooit doen.. bij een claim (al dan niet terecht) en geen saldo op paypal trekken ze het van je bank/creditcard..quote:Op zondag 26 maart 2017 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
Doe niet zo moeilijk en koppel gewoon je creditcard.
Ja ik had Godverdomme een hele goede post voor je getypt. Knalt die tyfus Ns wifi me eruit. Alles weg.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:07 schreef vigen98 het volgende:
Maar geen suggesties wat ik nu kan doen? ( behalve CC of bank te koppelen? )
Schrijf opnieuw danquote:Op zondag 26 maart 2017 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik had Godverdomme een hele goede post voor je getypt. Knalt die tyfus Ns wifi me eruit. Alles weg.
Poging 2. Als de NS me er nu weer uitknalt word ik echt pissig.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:51 schreef vigen98 het volgende:
Jonge als ik een creditcard wou gebruiken dan had ik toch geen PayPal gebruikt?Ik heb genoeg geld op mijn PayPal saldo maar nog steeds vragen ze om een creditcard te linken aan mijn account. Waarom doen ze dit? Kan dit verheven worden want ik irriteer me mateloos aan dat.
Het is gelukt, bedanktquote:Op zondag 26 maart 2017 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Poging 2. Als de NS me er nu weer uitknalt word ik echt pissig.
Er is altijd een reden dat PayPal naar je creditcard vraagt. In jouw geval twee opties.
Optie 1: Je wilt iets kopen in een andere valuta (bijv britse ponden) en je saldo is bijvoorbeeld 20 euro. Volgens de google wisselkoers is 19.75 euro genoeg voor je aankoop. Bij PayPal kan dat zomaar 20.30 euro zijn. Dan vraagt PayPal dus naar je creditcard.
Optie 2: Je hebt geen bankrekening gekoppeld en bevestigd. Sommige verkopers EISEN dat hun koper een verified account heeft. Dus of een bevestigde bank of een bevestigde creditcard. Als de verkoper Russisch of Amerikaans is moeten jullie beide accounts verified zijn. Anders vraagt PayPal dus naar je creditcard.
Ja dat was optie 3 die ik oprecht vergeten ben te benoemen.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het is gelukt, bedanktGewoon euro's wisselen naar dollars.
Ik heb dollars standaard staan.. geloof dat paypal dan niet daar ook nog eens een wisselkoers over rekent..quote:Op zondag 26 maart 2017 18:41 schreef vigen98 het volgende:
Eureka!
Ik heb de oplossing gevonden. Ik heb mijn valuta van euro naar dollar verwisseld en het is gelukt om de transactie te voldoen
Correctquote:Op zondag 26 maart 2017 19:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb dollars standaard staan.. geloof dat paypal dan niet daar ook nog eens een wisselkoers over rekent..
quote:Op zondag 26 maart 2017 19:40 schreef ikwordtergekvan het volgende:
Ik stuur altijd een brief met geld op. Soms ontvang ik wat, soms niet, zo is het leven.
Sjonnie en Anita.. nee nee wacht Barbie en Sterretje.. nee nee eehm.. Henk en Ingrid.. oh ik bedoel Britt en Ymke(r) natuurlijk..quote:Op zondag 26 maart 2017 19:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]![]()
Die UI![]()
Wie waren die 2 bimbo's ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |