Dat heb ik helemaal gemist dan, last minute veranderd?quote:
Stond nooit in zijn planning. Hij deed al MSR, DDV en E3.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal gemist dan, last minute veranderd?
Ze veranderen wel vaak van samenstelling bij Lotto. Vind ik ook wel opmerkelijk, waarom kunnen de anderen wel 4 koersen in 10 dagen rijden en Debusschere rijdt slechts 2
Misschien dacht hij dat ze eerder gezegd hadden "laat ze maar rijden".quote:Op zondag 26 maart 2017 18:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat "nu wel" klonk alsof hij eerder wellicht de opdracht had gekregen niet mee te rijden, dus ik vroeg me af of er wellicht miscommunicatie was.
Juist jaquote:Op zondag 26 maart 2017 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stond nooit in zijn planning. Hij deed al MSR, DDV en E3.
Doet ie over 5 jaar.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:22 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Valverde zich nooit heeft gefocust op de Vlaamse klassiekers
Juraj is tegenwoordig een best goeie renner hoor. Vorig jaar zag je dat eigenlijk al.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:26 schreef showtimer het volgende:
Juraj nog 14e.Hoezo Gent-Wevelgem is te zwaar geworden.
Die PCT gasten waren nog fris.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)Flanders_Fields_2017
Hij is inmiddels redelijk WT-waardig ja, maar ik doelde meer op de geluiden dat Gent-Wevelgem teveel gaat lijken op de andere Vlaamse koersen in deze periode.quote:Op zondag 26 maart 2017 18:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Juraj is tegenwoordig een best goeie renner hoor. Vorig jaar zag je dat eigenlijk al.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-03-2017 om 18:55:53Tom Leezer heeft @GentWevelgem een breuk in de bekkenkam opgelopen. Dat heeft een CT scan uitgewezen. Hij is zeker vier weken uitgeschakeld. reageer retweet
twitter:LukeRowe1990 twitterde op zondag 26-03-2017 om 21:48:30A huge congrats to @GianniMoscon , she said YES!!! Buzzing for you mate 💍💍💍 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op zondag 26 maart 2017 21:57 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LukeRowe1990 twitterde op zondag 26-03-2017 om 21:48:30A huge congrats to @GianniMoscon , she said YES!!! Buzzing for you mate 💍💍💍 reageer retweet
De Ardense klassiekers komen eraan.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:29 schreef wimderon het volgende:
Overigens mag er wel weer eens een eendagskoers komen die wat anders verloopt dan een groep sterke renners die ver van de streep wegrijdt en binnen de kortste keren onbedreigd naar de finale kan brommeren om het daar onderling uit te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |