Vorig jaar werkte het nog voor mij, nu is dat afgelopen.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:49 schreef Hanschje het volgende:
Zijn er nog tips trouwens om de manager mobiel te gebruiken of is de oplossing gewoon de desktop opstarten?
quote:Om te slepen paar tellen indrukken waar je je onderdeel wil hebben. Om het onderdeel geactiveerd te krijgen dubbel klikken op je scherm
Ik had goed gescoord,maar zie ook weinig verbetermogelijkheden hoor. De stap van Sauber naar een wat betere motor of chassis is veel te groot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:16 schreef Bluurgh het volgende:
Ik heb ook zo weinig punten gehad dat ik niks kan upgraden zonder minimaal 2 onderdelen te verkopen .
Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 08:23 schreef Armani XL het volgende:
Vettel gekocht
(en de rest allemaal Sauber )
samequote:Op woensdag 29 maart 2017 09:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af of Wehrlein in actie komt volgende keer. Als ik nu Vettel niet koop kan ik dan nog altijd Ericsson kopen.
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Opzich logisch toch, chassis en motor leveren dubbele punten. terwijl een coureur slechts 1 keer punten levert.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vinden.
De onderdelen groeien iets meer dan 2%. Zeker met de grote verschillen tussen de prijzen van chassis en motor kan je niks. Je kan hooguit coureurs wisselen. Maar zelfs dat is beperkt.
Er waren bij de start letterlijk tientallen verschillende manieren waarop je je team kon samenstellen.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.quote:Op maandag 3 april 2017 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Om duidelijk te maken dat Wehrlein komend weekend niet rijdt gaat hij op inactief in de manager. Iedere deelnemer kan voor hem in de plaats een andere coureur kiezen die wel punten pakt voor de race in China.
Nee, gegokt en verloren. Wees blij dat hij niet is uitgevallen de vorige race en toen vervangen, dan was je nog meer geld verloren.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Een betere manier is er helaas niet.quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:36 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig dat je hiervoor alsnog "verkoopkosten" moet betalen. Dubbel genaaid zo.
Niet denken in onmogelijkheden. Een oplossing zou zijn voor niemand 2% kosten. Hebben we allemaal voordeel.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een betere manier is er helaas niet.
Check maar hoe het met Bianchi is gegaan...quote:Op woensdag 5 april 2017 15:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe zou het in 1994 zijn gegaan als Fok en de manager bestonden?
"Jammer, maar Senna behaalt geen punten meer. Zo zijn de regels nu eenmaal."
Ah, maar daarin schuilt de taktiek die het verschil maakt...quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:00 schreef andrew.koster het volgende:
Ik snap er niet zoveel van. Eigenlijk ook de reden dat ik vorig jaar afhaakte. Mijn team deed het niet slecht (ook niet heel goed), maar zo gaat het eeuwen duren voordat ik een échte upgrade kan betalen. Ik heb 5miljoen+nogwat tot mijn beschikking, maar verkoop kost geld, dus ook al zou ik in theorie mijn chassis kunnen wisselen als ik naar de prijzen kijk, in de praktijk lukt het niet. Dus zit ik vooralsnog gewoon aan mijn team vast, en dat is lekker kut.
Want je wordt aan het begin een beetje gedwongen om een brak team te bouwen, maar hebt maar heel af en toe genoeg geld voor een upgrade. Schaf ofwel de verkoopkosten af, ofwel geef meer geld aan het begin. Ik snap dat je niet wilt dat iedereen vanaf dag 1 alleen maar Mercedes heeft, maar er is niet veel meer variatie als je iedereen dwingt om met Sauber te beginnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |