abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169994219
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:58 schreef Slayage het volgende:
"De wereld reageert geschokt"

daar ben ik gestopt met lezen, de wereld kijkt al 6 jaar geschokt...
Zolang ze het beperkt houden en beperkt tot delen van Syrië is het geoorloofd. Afentoe wat gas droppen zodat het niet te gek wordt is dan verstandig. Krijg je geen halabja-taferelen en is het behapbaar. Mr President al-Assad.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_169994227
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

in barbarij staan ze op hetzelfde niveau als het regime, maar kwa aantallen slachtoffers kan isis onmogelijk tippen aan het regime.
Ze kwam er ook later bij. Maar weet je wie het meest geleden hebben? SAA want hebben de meeste verliezen qua dodental.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169994236
blaas die ambulances ook meteen op als je toch al bezig bent

RudawEnglish twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 13:40:44 #BREAKING: Turkey sends ambulances and medics to assist wounded people in #Idlib following 'chemical attack.' https://t.co/FhZtsHGjhU reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169994254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef HSG het volgende:

[..]

Ze kwam er ook later bij. Maar weet je wie het meest geleden hebben? SAA want hebben de meeste verliezen qua dodental.
wie het meeste heeft geleden?

al die syriers die geen ene fuck te maken hebben met politieke shit van wie dan ook...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169994277
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie het meeste heeft geleden?

al die syriers die geen ene fuck te maken hebben met politieke shit van wie dan ook...
Maar op een of ander manier is de bevolking ontzettend blij dat zij bevrijdt worden door het SAA.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169994280
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:01 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Zolang ze het beperkt houden en beperkt tot delen van Syrië is het geoorloofd. Afentoe wat gas droppen zodat het niet te gek wordt is dan verstandig. Krijg je geen halabja-taferelen en is het behapbaar. Mr President al-Assad.
ze hielden het kleinschalig onder obama die vijandig stond tov het regime. hoe gaan ze het nu doen, nu het regime niet meer is dan een "hindrance"?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169994300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:04 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar op een of ander manier is de bevolking ontzettend blij dat zij bevrijdt worden door het SAA.
de bevolking is gewoon klaar met het conflict. ik zou ook juichen, ook al was ik sympathiek tov de rebellen als een regime overname zou betekenen dat de luchtaanvallen zouden stoppen, daar is niks geks aan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169994304
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 13:37 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Allemaal leugens frikandel. De beste man is slachtoffer van een internationaal complot. Helaas.
Welnee. Gewoon een president die zijn land moet bevrijden van terroristen.
pi_169994367
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:05 schreef Slayage het volgende:
ze hielden het kleinschalig onder obama die vijandig stond tov het regime. hoe gaan ze het nu doen, nu het regime niet meer is dan een "hindrance"?
Dit is dan ook een test naar Trump. Ff kijken hoe ver ze met hem kunnen gaan. Ze hopen natuurlijk samen te werken via Rusland en dan meer vrijheid te hebben voor dit soort aanvallen. Nemen ze ook gelijk Amerika mee in hun massamoorden als cooperatief partner van beschermheer Rusland die alles toestaat.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_169994404
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:09 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Dit is dan ook een test naar Trump. Ff kijken hoe ver ze met hem kunnen gaan. Ze hopen natuurlijk samen te werken via Rusland en dan meer vrijheid te hebben voor dit soort aanvallen. Nemen ze ook gelijk Amerika mee in hun massamoorden als cooperatief partner van beschermheer Rusland die alles toestaat.
Mr. Trump should the US intervene in Syria?

"Well, you know with the gas it's terrible really the gas. I mean have you seen it, boy that gas like people were gassed all over the place. But we can't solve every problem for everyone and we can't do it for free. I mean attacking a country that uses gas, that's a very bad situation a very bad deal."

"And then you have ISIS you know, and maybe ISIS was gassed and gassing is bad but is gassing ISIS bad? I don't know, it's not an easy call to make to decide who's the bad guys in this situation"

"But we're on it, very important believe me. Mattis - our allies, great people, very important"
pi_169994442
Een Sarin aanval zou toch ook voor veel meer dan 35 doden zorgen?
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:14:31 #287
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_169994444
Het is echt te hopen dat dit gas nooit Europa bereikt... Welke landen produceren deze shit eigenlijk?
pi_169994461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:11 schreef Nintex het volgende:
Mr. Trump should the US intervene in Syria?

"Well, you know with the gas it's terrible really the gas. I mean have you seen it, boy that gas like people were gassed all over the place. But we can't solve every problem for everyone and we can't do it for free. I mean attacking a country that uses gas, that's a very bad situation a very bad deal."

"And then you have ISIS you know, and maybe ISIS was gassed and gassing is bad but is gassing ISIS bad? I don't know, it's not an easy call to make to decide who's the bad guys in this situation"

"But we're on it, very important believe me. Mattis - our allies, great people, very important"
Ik verwijt Amerika niet dat ze Asaad niet aanvallen. Zou ik ook niet doen. Samenwerken echter met Assad of Rusland is weer het andere uiterste. Zou ik niet doen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:16:38 #289
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169994485
Uiteraard word het direkt van de daken geschreeuwd dat het om een luchtaanval gaat met gas maar zoals we al eens eerder hebben gezien zijn er gasaanvallen geweest die door rebellen waren uitgevoerd en Assad werd beschuldigd van de daad.
Dit is niet alleen een smerige oorlog tussen diverse groeperingen maar ook een smerige politieke oorlog tussen oost en west.
pi_169994590
Zijn er daadwerkelijk mensen die geloven dat Assad een bevel tot gifgasaanval zou geven? Ik geloof best dat er elementen binnen zijn regering zijn die hier toe in staat zijn, maar het idee dat op dit punt in de oorlog een gifgasaanval enig (militaire) waarde zou hebben is krankzinnig. Mochten elementen binnen de regering hier achter zitten, dan zouden zowel Rusland als Iran hier korte metten mee moeten maken.
pi_169994743
Israel lijkt nu ook opeens wakker:

quote:
Children are choking to death. The world MUST ACT against the chemical massacre in Syria. I call upon President Trump to lead this effort.
https://twitter.com/naftalibennett/status/849220367495434240
pi_169994755
O vey. Israel die zich gaat bekommeren om mensenrechten LOL
pi_169994785
Wat opinies en inzichten van het Pro-Assad kamp:
NatDefFor twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 13:56:40 #Russian MoD announced that jets didn't strike the Khan Sheikhoun and denied any chemical attackDepot should be targeted by ground missiles reageer retweet
leithfadel twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:01:16 Whenever the Syrian Army is about to launch a massive operation, the opposition claims a chemical weapons attack occurred. reageer retweet
NatDefFor twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:17:13 Important!Local sources claim that victims of Khan Sheikhoun chemical attack were kidnapped from Khattab and Majdal (gov-held area) reageer retweet
NatDefFor twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 14:20:29 About 250 people from Majdal and Khattab were kidnapped by Al Qaeda militants last week. reageer retweet
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:31:04 #294
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_169994792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:21 schreef Stabiel het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die geloven dat Assad een bevel tot gifgasaanval zou geven? Ik geloof best dat er elementen binnen zijn regering zijn die hier toe in staat zijn, maar het idee dat op dit punt in de oorlog een gifgasaanval enig (militaire) waarde zou hebben is krankzinnig. Mochten elementen binnen de regering hier achter zitten, dan zouden zowel Rusland als Iran hier korte metten mee moeten maken.
Dit ruikt typisch naar een false flag operation.
Zo simpel en toch zullen er velen weer intrappen....
pi_169994816
Elizrael twitterde op dinsdag 04-04-2017 om 13:52:06 VIDEO: Syrian journo Yaman Khatib inside the Khan Sheikhoun hospital as it gets bombed https://t.co/qhY4dobNIX reageer retweet
pi_169994960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:21 schreef Stabiel het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mensen die geloven dat Assad een bevel tot gifgasaanval zou geven? Ik geloof best dat er elementen binnen zijn regering zijn die hier toe in staat zijn, maar het idee dat op dit punt in de oorlog een gifgasaanval enig (militaire) waarde zou hebben is krankzinnig. Mochten elementen binnen de regering hier achter zitten, dan zouden zowel Rusland als Iran hier korte metten mee moeten maken.
Het zou best kunnen dat het hier om lagere officieren gaat, dat wordt al langer geopperd. Aan de andere kant duurt dit nu al ruim vier jaar, waarom wordt er dan geen einde aan gemaakt?
Incelfrikandel
  dinsdag 4 april 2017 @ 14:43:04 #298
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169995056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het is echt te hopen dat dit gas nooit Europa bereikt... Welke landen produceren deze shit eigenlijk?
Noord-Korea onder andere. Aangezien ze net die half-broer vermoord hebben met nerve-gas, wat nog dodelijker is. Ze zouden daar tonnen van opgeslagen hebben. Zou me niets verbazen als ze dat ook verkopen op de zwarte markt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169995104
quote:
Da's nou niet echt een sterk artikel :')
pi_169995130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Het zou best kunnen dat het hier om lagere officieren gaat, dat wordt al langer geopperd. Aan de andere kant duurt dit nu al ruim vier jaar, waarom wordt er dan geen einde aan gemaakt?
Omdat je in tijden van oorlog en nood niet in je eigen gelederen wilt snijden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')