ik ken geen sjoef hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2017 22:03 schreef sacha het volgende:
maar dan wel 'a handshake away' of volgens de theorie van six degrees of separation, ik zweer het![]()
we stellen de proef even op de som, sjoef kent mij, sjoef kent jou, ja écht, sjoef kent iedereen![]()
geloof je mij niet?
vraag maar aan sjoef dan!
niet zo eng doen! wie ben je dan!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik jouw vast wel, maar dat weet je niet
Ik ben het onderwerp van dit topic helaasquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet zo eng doen! wie ben je dan!
o ik dacht dat sjoef van chuf kwam dat we het zo uit moesten spreken hahaquote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het onderwerp van dit topic helaas
Die uitspraak is niet correct , maar daar hebben meerdere users problemen meequote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o ik dacht dat sjoef van chuf kwam dat we het zo uit moesten spreken haha
Kijk naar mn sig of mn onderschrift..quote:Op zaterdag 25 maart 2017 19:22 schreef Viswijfje het volgende:
hoe dan? tjuf? sjuf? tjoef? tjeov?? en welke land komt t uit??
ben jij wel sjoef??? waarom lieg je?quote:
OK ik ben het , en ja ik ken hem vast wel .. Vraag me alleen niet hoe.. Sas mag deze uitleggenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben jij wel sjoef??? waarom lieg je?
ja doei!quote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ik ben het , en ja ik ken hem vast wel .. Vraag me alleen niet hoe.. Sas mag deze uitleggen
Dat ik Robert Redford kent omdat jij ook Kevin Bacon schijnt te kennenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:54 schreef sacha het volgende:
wat moet ik uitleggen dan, dat jij jij bent?
iedereen kent Kevin Baconquote:Op zaterdag 25 maart 2017 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ik Robert Redford kent omdat jij ook Kevin Bacon schijnt te kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was vroeger toen ik hem leerde kennen anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |