Wat hebben jullie gedaan in zo'n geval?
Ik denk dat als je meerdere sollicitaties hebt lopen, dat je in ieder geval moeite doet om een baan te vinden en dat je daardoor wel wat serieuzer wordt genomen
quote:en je denkt dat dat een positieve werking zal hebben?
Op dinsdag 10 december 2002 23:28 schreef CloudBox het volgende:
Ik doe het zelfs zo dat als ik geen meerdere sollicitaties heb lopen, juist zeg dat ik er meer heb. Komt het imho over dat je niet per se om hun zit te wachten, maar dat het leuk zou zijn als zij jou kiezen.
Soms helpt het je, ik vind het in ieder geval nagenoeg altijd handig.
Ik ben zelf nog met mijn scriptie bezig maar zodra ie af is ga ik overal solliciteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Forno op 11-12-2002 19:55]
Mocht je bijvoorbeeld 2 aanbiedingen voor contracten krijgen kun je aangeven dat je er twee hebt en dat je die allebei grondig wilt bekijken, weten ze iig dat je goed in de markt ligt
Toch ??
Wel handig om te weten namelijk of ik het goed heb Ben ook aan het solliciteren
quote:Ja, ze moeten ook graag met JOU in zee willen.
Op woensdag 11 december 2002 14:57 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
en je denkt dat dat een positieve werking zal hebben?
Dus alleen als ze er naar vragen zeg ik het..
quote:NOOIT, maar dan ook NOOIT doen alsof ze je laatste hoop zijn oid.
Op dinsdag 10 december 2002 23:22 schreef Fogerty het volgende:
ben je daar dan eerlijk over? Misschien is het wel zo netjes om het wel te zeggen, maar ik heb vooralsnog zoiets van: "als ze niets vragen zeg ik ook niks". Als je eerlijk zegt dat je nog meer dingen hebt lopen (wat als je een beetje serieus op zoek bent eigenlijk altijd zo is), vergooi je dan niet meteen je kansen?Wat hebben jullie gedaan in zo'n geval?
Zeggen dat je 'verschillende zaken hebt lopen' etc. en dan zullen zij ook sneller geneigd zijn een beslissing te nemen.
Vermeld wel nooit bedrijfsnamen oid, gewoon een vraag terugstellen van 'waarom wil u dat weten' of 'ik behandel alles conficentieel, ook dit gesprek' oid.
quote:Hehe, en ik ga van beide bedrijven een contract ontvangen... doe dat maar es na als net afgestudeerde in de IT op dit moment
Op donderdag 12 december 2002 10:41 schreef BarBaar het volgende:
Ik heb op het moment meerdere solli's lopen, en ik heb het niet verteld.. er is ook niet naar gevraagt overigens... Ik denk dat als ze vragen dat ik het gewoon eerlijk al vertellen.. bij mij werkt het nl wel in me voordeel, ik ga binnenkort een diploma hebben die vrij bijzonder is...Dus alleen als ze er naar vragen zeg ik het..
quote:En geen nederlands in het pakket?
ik ga binnenkort een diploma hebben die vrij bijzonder is...
quote:Ook geen spelling check in IE
Op zondag 15 december 2002 22:31 schreef Pjederdy het volgende:[..]
En geen nederlands in het pakket?
quote:Haha, voor DIE fouten heb je geen spelchecker hoor!
Op zondag 15 december 2002 22:33 schreef BarBaar het volgende:[..]
Ook geen spelling check in IE
quote:Een fout die een spelcheck niet ziet bestaat niet
Op zondag 15 december 2002 22:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Haha, voor DIE fouten heb je geen spelchecker hoor!
quote:Slakken en zout enzo...
Ik heb op het moment meerdere solli's lopen, en ik heb het niet verteld.. er is ook niet naar gevraagt overigens... Ik denk dat als ze vragen dat ik het gewoon eerlijk al vertellen.. bij mij werkt het nl wel in me voordeel, ik ga binnenkort een diploma hebben die vrij bijzonder is...Dus alleen als ze er naar vragen zeg ik het..
En dan nog niet te spreken van de interpunctie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |